کدخبر: 7226

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

ستاره استقلال ماندنیست| به شایعه ها گوش ندید

ارسلان مطهری در فصل جاری بازی‌های آن چنانی برای استقلال انجام نداده و جایگاهش را درترکیب اصلی از دست داده است.

تمایل ارسلان مطهری به جدایی از استقلال چند روز است به گوش می‌خورد، اما مهاجم استقلال هیچ واکنشی نسبت به این ماجرا نشان نداده است.

 ارسلان مطهری در فصل جاری بازی‌های آن چنانی برای استقلال انجام نداده و جایگاهش را درترکیب اصلی از دست داده است. مطهری در فصول گذشته همواره یکی از مهاجمانی بود که در ترکیب اصلی به کار گرفته می‌شد و درکنار دیاباته و قایدی از عناصر اصلی خط حله به شمار می‌رفت، اما این بازیکن اکنون در وضعیتی است که حتی با وجود گل نزدن‌های ژستد همچنان دوری از ترکیب تیمش را تجربه می‌کند.

این شرایط شایعه جدایی او از استقلال را قوت بخشیده و برخی براین باورند که مطهری از اعتماد بیش از حد سرمربی استقلال به ژستد به شدت ناراحت است و همین مسئله را دستمایه‌ای برای بی میلی خود به ادامه فعالیت در استقلال کرده است.

گفته می‌شود که مطهری از مجیدی خواسته که درنیم فصل اجازه جدایی‌اش از استقلال را صادر کند، اما تا به امروز این شایعه نه از سوی مطهری تایید شده و نه تکذیب. این ابهام سبب شده احتمال کنار رفتن این بازیکن در نیم فصل از استقلال قوت بگیرد، هرچند که نزدیکان به مطهری معتقدند که او دوری از استقلال را هم برنمی‌تابد و چندان نباید به شایعه جدایی‌اش توجه کرد.

با این وجود اگر مطهری خودش دراین باره توضیحاتی ارائه کند، شاید پرده از حقایق برداشته شود، اما سکوت او تنها ابهام‌ها را بیشتر خواهد کرد.

استقلال شنبه هفته آتی با تیم مس رفسنجان بازی خواهد کرد و اگر مطهری دراین بازی هم فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نکند، احتمالا شایعه جدایی‌اش به بحثی مهم تبدیل خواهد شد.

ارسال نظر: