کدخبر: 8037

اخبار ورزشی | خبر ورزشی | اخبار ورزشی امروز

سپهر حیدری استقلال را کوبید | جنجال جدید

با سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و کاپیتان سابق این تیم در خصوص شرایط سرخ پوشان تا پایان نیم فصل و البته حواشی مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: واقعا در این چند فصل پرسپولیس از بی‌ثباتی در مدیریت ضربه خورد ولی به هرحال درویش در حال حاضر مدیرعامل پرسپولیس است و باید از او حمایت کرد.

با سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و کاپیتان سابق این تیم در خصوص شرایط سرخ پوشان تا پایان نیم فصل و البته حواشی مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

خودتان می‌بینید با همه سختی‌ها و مشکلات باز هم پرسپولیس روپا ایستاده و باید به همه بازیکنان و کادرفنی تبریک گفت. به لحاظ فنی و نتیجه گیری اوضاع پرسپولیس خیلی خوب است و خودش را در بالای جدول نگه داشته و همین موضوع همه ما را امیدوار کرده است. این تیم راه بردن را بهتر از هر تیم دیگری بلد است. بازیکنان تاجیکی هم رفته رفته در تیم جا می‌افتند و قطعا در ادامه فصل خیلی به کار ما می‌آیند.

این پرسپولیس توانایی قهرمانی دارد؟

صد درصد. شک نکنید تیم ما خیلی بهتر از این می‌شود و شانس اصلی قهرمانی است. البته اگر دوستان بگذارند. پرسپولیس نیاز به تقویت دارد ولی باید پنجره باز شود. من نمی‌دانم این چه کاری است که همیشه در سخت ترین شرایط ، پنجره پرسپولیس بسته می‌شود و یک قفل کتابی هم به آن می‌زنند.من باز هم مطمئنم این تیم امسال قهرمان می‌شود و با جام قهرمانی جواب این کم لطفی‌ها را می‌دهد. به شما قول می‌دهم پرسپولیس در بازی‌های آینده به راحتی استقلال را در صدر جدول می‌گیرد و ۲ هفته مانده به پایان بازی‌ها قهرمان لیگ خواهد شد. دیگر هر بلایی خواستند سر پرسپولیس آوردند ولی دوستان بدانند این تیم بدون ۲ دست و ۲ پا هم یقیه خیلی‌ها را می‌گیرد و قهرمان خواهد شد. نمی‌دانم واقعا چه دشمنی با پرسپولیس دارند که از هرطرف سنگ اندازی می‌کنند و به این تیم ضربه می‌زنند. کادرفنی و بازیکنان واقعا با شرف و با غیرت هستند که با همه مشکلات این نتایج را بدست آوردند.

باز هم شاهد تغییرات مدیریتی بودیم. در این خصوص چه صحبتی داری؟

واقعا در این چند فصل پرسپولیس از بی ثباتی در مدیریت ضربه خورد ولی به هرحال درویش در حال حاضر مدیرعامل پرسپولیس است و باید از او حمایت کرد. ولی خب این موضوع هم وجود دارد که او تنهایی و بدون داشتن تیم قوی اقتصادی و منابع مالی نمی‌تواند موفق باشد. من به عنوان یک هوادار پرسپولیس سعی می‌کنم از مدیرعامل جدید حمایت کنم و امیدوارم مشکلات به حداقل برسد.

وحید امیری چندی قبل اعلام کرد قهرمانی در این فصل خیلی با فصول قبل فرق خواهد کرد. نظر تو در مورد صحبت‌های وحید چیست؟

من هم کاملا با وحید موافقم. از ابتدای فصل بلایی نبوده که سر پرسپولیس نیاورده باشند و قطعا قهرمانی در این فصل شیرینی مضاعفی خواهد داشت و خیلی دلچسب خواهد بود.

به نظرت پرسپولیس در چه پست‌هایی نیاز به تقویت دارد؟

فعلا که پنجره بسته است و نمی‌شود بازیکن گرفت. یعنی تا پنجره باز می‌شود با سرعت برق و باد یک نفر می‌آید محکم پنجره را می‌بندد. یعنی نمی‌گذارد یک بادی بیاید و این هوادار بتواند نفس بکشد. در مجموع من فکر می‌کنم پرسپولیس در چند پست نیاز به تقویت دارد. به نظرم گلر، مهاجم،‌هافبک بازیساز وهافبک دفاعی نیاز داریم ولی خب در نهایت یحیی گل محمدی باید تصمیم بگیرد که چه نفراتی را به تیم اضافه کند.

نکته جالب اینجاست خیلی از تیم‌ها مثل استقلال به راحتی می‌توانند به حساب‌های خارجی پول بزنند ولی وقتی پرسپولیس این کار را می‌کند، سریع پول برگشت می‌خورد. در این مورد چه نظری داری؟

واقعیت این است که من خیلی نمی‌خواهم در مورد تیم‌های دیگر حرف بزنم ولی ما هرجایی را که می‌بینیم پای پرسپولیس وسط است، عدالتی وجود ندارد. نمی‌دانم چه بگویم ولی خیلی واضح است یک نیت و عمدی در مورد پرسپولیس وجود دارد و  واقعا جور دیگری نمی‌شود فکر کرد.

در مورد حذف از لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی داری؟

فقط می‌توانم بگویم یک فاجعه بزرگ رخ داد و در آخر هم هیچ کس گردن نگرفت. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا و یکی از شانس‌های قهرمانی در سال‌های اخیر بود و فقط می‌شود تاسف خورد برای کسانی که مقصر این اتفاق بودند. نمی‌دانم این مدیران در این مدت که می‌آمدند سر کار و فقط جلوی دوربین پز می‌دادند، چه کاری می‌کردند که الان هوادار باید عذاب بکشد. ای کاش این مدیرانی که به عشق عکس گرفتن به پرسپولیس آمدند را در یک آتلیه جمع می‌کردند و با همه جزئیات عکسشان را می‌گرفتند ولی به این شکل با احساسات مردم بازی نمی‌کردند.

در این مدت بحث کرونایی‌های باشگاه استقلال حواشی زیادی را به وجود آورد و ۲ بازی این تیم هم لغو شد. هواداران پرسپولیس هم در این خصوص کنایه‌های زیادی به استقلالی‌ها زدند.

نظر تو در این مورد چیست؟

در درجه اول امیدوارم هرکسی کرونا گرفته زودتر خوب شود و اصلا در این مورد رنگ‌ها مطرح نیست. ولی اگر استقلالی‌ها واقعا دارویی پیدا کردند یا کشف کردند که به این سرعت یک بیمار کرونایی خوب می‌شود، خواهشا در اختیار همه مردم بگذارند و با این کارشان خدمت بزرگی به بشریت خواهند کرد. من دیدم حتی بعضی از استقلالی‌ها در عرض ۱۲ ساعت خوب شدند که واقعا معجزه هم نمی‌تواند به این سرعت یک بیمار کرونایی را خوب کند. من فکر می‌کنم کرونای استقلالی‌ها هوشمند است و دقیق می‌داند چه زمانی مثبت شود و چه زمانی منفی شود.

در مورد دعوت از کنعانی زادگان به ازدوی تیم ملی ، بعد از حواشی به وجود آمده برای او چه صحبتی داری؟

من کاملا محمد حسین را می‌شناسم و می‌دانم چه پسر خوبی است. از نظر فنی هم که اصلا نیازی به تعریف من نیست. قطعا برای او پاپوش درست کردند و خواستند به او ضربه بزنند. به نظرم اسکوچیچ کار بسیار خوبی انجام داد و شجاعتش را در این خصوص نشان داد که کنعانی زادگان را دعوت کرد.

ارسال نظر: