کدخبر: 7405

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

نقطه ضعف استقلال فاش شد | پیشکسوت استقلال افشاگری کرد

تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی برابر مس رفسنجان در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر توانست فاصله‌اش را در صدر جدول نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده به امتیاز ۳ برساند تا در یک قدمی قهرمانی نیم فصل قرار داشته باشد.

 پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: صدرنشینی استقلال در لیگ برتر اتفاق خوبی برای این تیم است اما این صدرنشینی‌ زمانی ارزش دارد که به قهرمانی پایان فصل ختم شود.

 به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی برابر مس رفسنجان در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر توانست فاصله‌اش را در صدر جدول نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده به امتیاز ۳ برساند تا در یک قدمی قهرمانی نیم فصل قرار داشته باشد.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: فرهاد مجیدی با هوشیاری در نشست خبری به موضوع قهرمانی نیم فصل اشاره کرد و گفت این عناوین غیر رسمی اصلاً برایش اهمیتی ندارد و پرداختن به آن حتی می‌تواند این تیم را از مسیر اصلی که همان رسیدن به مقام قهرمانی است دور کند. صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل زمانی ارزش پیدا می‌کند که منتهی به قهرمانی پایان فصل شود.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: صدرنشینی آبی پوشان خوب است اما باید پذیرفت که این تیم هنوز مشکلاتی دارد. دیدار با مس رفسنجان مشخص کرد با اینکه این تیم در آمار بهترین خط دفاعی را دارد، اما همین ساختار دفاعی برابر تیمی که سازمان یافته به آن حمله کند آسیب پذیر است. نمی‌دانم برنامه مجیدی برای تقویت و ترمیم تیمش در نیم فصل دوم چیست، اما واقعیت این است که این تیم در هر ۳ خط خود یعنی دفاع، هافبک و حمله به تقویت و ترمیم نیاز دارد.

صاحب جمعی در خصوص دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی نیم فصل اول بیان داشت: این جمله تکراری را من هم تکرار می‌کنم که هرگز نباید به رتبه تیم حریف در جدول رده بندی نگاه کرد. نفت مسجد سلیمان با اینکه در پایین جدول قرار دارد، اما می‌تواند در این بازی شگفتی ساز شود. نفت تیم خوبی دارد و از یک مربی باهوش بهره می‌برد. کمالوند از تفکرات مجیدی هم شناخت و نسبت به آن آگاهی دارد و این می‌تواند به آنها برای نتیجه‌گیری کمک کند.

وی اضافه کرد: حالا که استقلالی‌ها توانسته‌اند یک فاصله نسبتاً خوب ۳ امتیازی با نزدیک ترین تعقیب کننده خود ایجاد کنند، باید بسیار با برنامه و باهوش باشند و اجازه ندهند این فاصله امتیازی که حاشیه امنیت خوبی دارد از بین برود.

ارسال نظر: