کدخبر: 10108

اخبار حوادث|همسرکشی وحشتناک بخاطر اجاره خانه| جزییات ماجرا هولناک

همسرکشی وحشتناک بخاطر اجاره خانه| جزییات ماجرا هولناک

درگیری زوج سالخورده که بر سر یک مسئله جزئی و پیش پا‌افتاده شروع شده بود، با مرگ یکی از آن‌ها و دستگیری دیگری به اتهام قتل پایان یافت.

ساعت ۵ صبح بیست و چهارم اسفند مردی جوان وحشت‌زده بود با پلیس پایتخت تماس گرفت و گفت: «پدرم جان مادرم را گرفته است.» پس از این تماس مأموران در محل حادثه حاضر شدند؛ ساختمانی مسکونی در یکی از محله‌های پایتخت. آن‌ها در داخل خانه جسد زنی سالخورده را مشاهده کردند و ماجرا را به قاضی محمدحسین زارعی، بازپرس جنایی تهران گزارش کردند.

مقتول ۷۵ ساله بود و قاتل کسی نبود جز همسر ۸۶ ساله او. این مرد در بازجویی‌ها به قتل همسرش اقرار کرد و مدعی شد که بر سر مسئله جزئی و پیش پا افتاده با همسرش درگیر شده و درحالی‌که خشمگین بوده جان همسرش را گرفته است.

وی گفت: همسرم سال‌ها قبل یک واحد آپارتمان به نام خودش خریده و آن را اجاره داده بود. در تمام این مدت او پول اجاره‌ها را به‌حساب خودش واریز می‌کرد و من هیچ وقت اعتراضی نمی‌کردم، اما این اواخر از دست او ناراحت شده بودم. با خود می‌گفتم چرا او حتی یک‌بار هم از پول اجاره چیزی به من نداده است.

وی ادامه داد: روز حادثه درحالی‌که عصبانی بودم به سراغش رفتم و به او گفتم می‌توانی مقداری از پول اجاره خانه را در خانه خرج کنی که او گفت حاضر نیست چنین کاری کند. همین باعث دعوای‌مان شد و من که از دست او عصبانی بودم بی‌آنکه به عواقب کارم فکر کنم چاقویی برداشتم و ضربه‌ای به او زدم. وقتی به‌خود آمدم متوجه شدم که همسرم فوت شده است. هنوز هم باورم نمی‌شد که نتوانستم خشمم را کنترل کنم و جان همسرم را گرفته‌ام.

متهم پس از اقرار به قتل با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران بازداشت شد و تحقیقات از او ادامه دارد.

ارسال نظر: