کدخبر: 10205

تصادف|تصادف مرگبار در ایران| آمار کشته ها اعلام شد

تصادف مرگبار در این شهر| آمار کشته ها اعلام شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد گفت: بر اثر تصادف بین ۲ دستگاه خودرو سواری در جاده مهاباد به بوکان پنج نفر کشته و چهار نفر نیز مصدوم شدند.

 رحمان احمدی روز جمعه افزود: بعدازظهر امروز گزارشی مبنی بر تصادف در جاده مهاباد- بوکان در محور برهان به مرکز ١٢٥ ارسال شد که بلافاصله نیروهای ایستگاە ٢ این سازمان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه کە مابین سواری پارس و پراید اتفاق افتاد، پنج نفر از سرنشین سواری ها در دم جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر مجروح شدند که وضعیت آنها وخیم گزارش شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد بیان کرد: در این عملیات نیروهای سازمان آتش نشانی جنازه ها را رهاسازی کرده و طی هماهنگی با فوریت های پزشکی و فوت شدگان را تحویل داده و محیط را ایمن سازی کردند.

احمدی اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس‌ راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است.

به گزارش مشرق، محور مهاباد به بوکان (جاده برهان)، ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک، تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط‌ دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

این جاده همواره شاهد حوادث رانندگی متعددی است که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مسافران می‌شود.

ارسال نظر: