کدخبر: 10462

ساعت کار رستوران ها در ماه رمضان اعلام شد| بخوانید

این مقام ارشد انتظامی می گوید: همچنین طرح‌های ترافیکی نیز در ساعات شلوغ نزدیک اذان مغرب در سطح شهرهای استان، لیالی قدر، روز جهانی قدس و روز عید سعید فطر از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعمال می‌شود که از شهروندان انتظار داریم کمال همکاری را با ماموران پلیس داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تدابیر ویژه این فرماندهی به منظور حفظ حرمت ماه رمضان و افزایش امنیت اجتماعی و اخلاقی برای کسب فیض بیشتر مردم از این ماه پرفیضلت خبر داد.

 سردار محمدرضا میرحیدری گفت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن و ماه میهمانی خداست، ماهی که درهای رحمت الهی در آن گشوده می‌شود و بندگان گناهکار، خود را برای بندگی خالصانه معبود خود آماده می‌کنند، ماهی که در آن دوستی‌ها و مودت‌ها بیشتر می‌شود و وحدت و انسجام مسلمانان اوج می‌گیرد و جرایم به پایین‌ترین حد خود می‌رسد.

او می گوید: فرماندهی انتظامی استان اصفهان تدابیر ویژه‌ای را برای این ماه در نظر گرفته و با اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی به استقبال این ماه پربرکت می‌رود و سعی می‌کند تا زمینه کسب فیض بیشتر مردم در ایام را فراهم نماید.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان با فصل بهار و حضور مردم برای گذراندن ساعات پس از افطار در پارک‌ها و تفرجگاه ها، به همین جهت گشت‌های انتظامی استان به منظور تقویت امنیت بیشتر مردم و مقابله با مجرمانی که در پی سوء استفاده از این فرصت هستند افزایش می‌یابد.

این مقام ارشد انتظامی می گوید: همچنین طرح‌های ترافیکی نیز در ساعات شلوغ نزدیک اذان مغرب در سطح شهرهای استان، لیالی قدر، روز جهانی قدس و روز عید سعید فطر از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعمال می‌شود که از شهروندان انتظار داریم کمال همکاری را با ماموران پلیس داشته باشند.

سردار میرحیدری گفت: از کسانی که به هر دلیلی قادر به روزه گرفتن نیستند انتظار داریم به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران گرامی، از هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملاء عام، خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از کنترل و نظارت بر فعایت صنوف در ماه مبارک رمضان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی خبر داد و گفت: تمام اغذیه فروشی‌ها  و  اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد  شد. 

به گفته او، در صورت صدور مجوزهای قانونی مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه، ایستگاه راه آهن و بیمارستان‌ها می‌توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی می‌باشند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه‌ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت نمایند.

میرحیدری در خاتمه ضمن تأکید بر رعایت شئون اسلامی در کلیه واحدهای صنفی و اماکن عمومی، گفت: از همه شهروندان گرامی می‌خواهم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرایم، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیکترین مرکز انتظامی موضوع را به ماموران پلیس اطلاع دهند تا اقدام لازم و قانونی در اسرع وقت صورت گیرد.

ارسال نظر: