کدخبر: 10610

یارانه| یارانه معیشتی| واریز یارانه

فوری| جیب این افراد پر از پول شد| خبر مهم برای مردم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با شرکت در جلسه‌ نمایندگان کانون‌های بازنشستگی از افزایش منصفانه مستمری بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با شرکت در جلسه‌ نمایندگان کانون‌های بازنشستگی از افزایش منصفانه مستمری بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

میرهاشم موسوی گفت: پس از بحث و تبادل نظر جامع میان نمایندگان بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی مقرر شده است طی هفته جاری با برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی و با در نظر داشتن شرایط معیشتی بازنشستگان، مطلوب ترین تصمیم جهت افزایش میزان مستمری ها و ایجاد رضایتمندی این قشر معزز اتخاذ و پیشنهاد شود.

در مرحله اول متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرداد سال ۹۹ اجرایی و حقوق ماهانه مستمری بگیران این سازمان از ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافت، همچنین براساس این متناسب سازی، بازنشستگان با ٣٠ سال سابقه از فروردین ١۴٠٠، چهار میلیون و ۲۰۰ تا چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دریافت کرده اند.

مرحله دوم این متناسب سازی نیز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با صدور یک بخشنامه به واحدهای اجرایی این سازمان در سراسر کشور ابلاغ شد و تاریخ اجرای متناسب سازی مرحله دوم از ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شده است

همچنین درباره احکام برقراری بازنشستگی و بازماندگان در سال جاری، تاریخ اجرای متناسب سازی از تاریخ برقراری و در خصوص احکام برقراری ازکارافتادگی کلی، از تاریخ پرداخت مستمری خواهد بود.

ارسال نظر: