کدخبر: 10772

درگیری هولناک در جنوب تهران| اتباع خارجی دردسرساز شدند

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ از درگیری دسته جمعی اتباع کشور همسایه در محله نازی آباد و دستگیر ۱۴ نفر در این خصوص، خبر داد.

 معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ از درگیری دسته جمعی اتباع کشور همسایه در محله نازی آباد و دستگیر 14 نفر در این خصوص، خبر داد.

سرهنگ ارسلان قاسم زاده در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال اعلام درگیری دسته جمعی در محله نازی آباد و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم سریعا عملیات کلانتری نازی آباد در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی از اتباع کشور همسایه با هم در حال درگیری هستند، افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و درگیری را خاتمه داده و تعداد 14 نفر از عوامل اصلی دخیل در درگیری را دستگیر کردند.

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی و تحقیق از متهمان مشخص شد که طرفین درگیری کارگران فصلی و کارگران بازیافت شهرداری بوده که با یکدیگر درگیر شده اند.

قاسم زاده با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر: