کدخبر: 10990

وحشتناک ترین ویلا در ایران| باورکردنی نیست

ویلای متروکه‌ای با معماری عجیب و غریب در روستای کُلُمه کلاردشت بالای یک تپه قرار دارد که روایت‌های مختلفی از ساخت آن نقل شده است.

این خانه ده‌ها نکته عجیب دارد از جمله اینکه هیچ قسمت این خانه با یکدیگر قرینه نیستند، هیچکدام از ده‌ها در و پنجره‌ای که در آن بکار رفته شبیه هم نیستند، دیوارهای آن نیز صاف نیست و وجود حفره‌ای بزرگ در طبقه همکف و قفس آهنی چند متری در طبقه اول این خانه را مرموزتر کرده است.

برخی‌ها می‌گویند: این خانه  یک شبه ساخته شده وگنج‌های زیادی در زمین‌های آن پنهان شده بود و برخی‌ها نیز معتقدند این ویلا در حال ساخت بود که مورد توجه موجودات خیالی قرار گرفت و آن‌ها نیز با اذیت و آزار مالک این خانه و فراری دادن او شدند.

مرموز بودن این خانه سبب شد برخی آن را خانه ارواح  یا در گویش محلی " جن کولی" بنامند و همین عبارت در کنار معماری عجیب و غریب آن باعث شد پای گردشگران و ماجراجویان زیادی به خانه ارواح کلاردشت باز شود.

 

مقدم یکی از اهالی منطقه  از راز این خانه عجیب پرده برمی دارد و می‌گوید: این ویلا یک شبه ساخته نشد و سال‌ها قبل توسط یک فرد که علاقه‌مند به معماری‌های عجیب و غریب بود ساخته شده است، اما دستگاه‌های خدمات رسان به دلیل قرار گرفتن این ملک در عرصه طبیعی و کشاورزی با دادن انشعابات آب و برق و گاز به مالک آن مخالفت کردند و خانه به همان شکل نیمه ساز رها شده است.

 

وجود یک قفس آهنی سه متر در ۵ متری در طبقه همگف نیز شاید به دلیل قرار دادن ابزارآلات ساخت این ویلا در آن و جلوگیری از سرقت این تجهیزات در هنگام ساخت بوده باشد.

پیگیری بیشتر  از این ساختمان مرموز نشان می‌دهد این ویلا نه تنها یک شبه توسط موجودات خیالی ساخته نشده است بلکه مالک آن زنده است و قصد بازسازی آن را دارد.

منصوری رئیس شورای روستای کُلُمه می‌گوید: این ویلا در سال ۱۳۸۳ توسط یک جوان دانشجوی ساکن گرگان که به این سبک معماری علاقه داشت و بر اساس طراحی خودش با مصالح معمولی ساخته شده است.

او می‌گوید: این فرد بعد از ساخت ویلا آن را به شخص دیگری اهل مشهد که ساکن یکی از کشورهای خارجی است فروخت و مالک جدید نیز می‌خواهد این ویلا را تکمیل کند.

به گفته منصوری این ویلا در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر و در سه طبقه ساخته است و قرار بود به عنوان کافه سنتی هم از آن استفاده شود، اما به دلیل نداشتن مجوزهای لازم اجازه تکمیل دریافت نکرد.

رئیس شورای روستای کُلُمه در خصوص اینکه برخی‌ها می‌گویند این ویلا یک شبه ساخته شده است و شب‌ها صداهای عجیب و غریبی از آن شنیده می‌شود نیز گفت: این ویلا توسط کارگران و استادکاران همین روستا ساخته شده و حضور ارواح در این ویلا بیشتر به طنز شبیه است.

ارسال نظر: