کدخبر: 11349

حادثه وحشتناک در جنوب تهران| جوان زورگیر با ضربه میلگرد به قتل رسید

پسر جوان که در حمله زورگیران متهم به قتل شده بود با جلب رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت.

اواسط سال قبل گزارش قتل یک جوان افغان در منطقه خلازیر تهران روی میز بازپرس جنایی قرار گرفت.دوستان مقتول به نام ساعد، در اولین اظهارات خود به ماموران گفتند که در یک کوچه خلوت با پسر جوانی درگیر شدند و او با فرو کردن میله به قلب ساعد سبب مرگ او شد.

با اطلاعاتی که دوستان ساعد در اختیار ماموران پلیس قرار دادند، متهم چند روز بعد از قتل در حالی که در همان حوالی محل وقوع حادثه پرسه می زد شناسایی و دستگیر شد.

خانواده متهم توانستند با وساطت و پادرمیانی، بعد از پرداخت وجه المصالحه رضایت اولیای دم را جلب کنند و به این ترتیب متهم که از چوبه دار رهایی پیدا کرده بود روز گذشته پای میز محاکمه رفت و به لحاظ جنبه عمومی جرم از خود دفاع کرد.

قتل جوان زورگیر در پاتوق خرید و فروش مواد مخدر

در ابتدای جلسه رسیدگی قضات حاضر در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران، اتهام متهم را به او تفهیم کردند.

متهم در دفاع از خود به تشریح روز حادثه پرداخت و گفت:«روز حادثه در یک ساختمان در اسلامشهر مشغول گچ کاری بودم که تصمیم گرفتم برای تامین مواد مخدر به محله خلازیر تهران بروم. آنجا پاتوق خرید مواد مخدر شده بود.بعد از تامین مواد مخدر، وقتی در مسیر برگشت در حال عبور از یک کوچه بودم ناگهان 3 پسر جوان که آنها هم مثل خودم اهل افغانستان بودند، به سمت من آمدند.یکی از آنها میلگرد دستش بود و یکی دیگر یک چوبدستی داشت.آنها به من گفتند هر چه داری خالی کن و موبایلم را از جیبم قاپیدند.

بعد آن فردی که میلگرد دستش بود شروع به کتک زدن من کرد.من هم برای اینکه خودم را از مهلکه خلاص کنم میلگرد را از دستش کشیدم و با همان یک ضربه به او زدم.اما قصد کشتن او را نداشتم.»

قاضی خطاب به متهم گفت:«ضربه ای که با میلگرد به مقتول زدی مثل نیزه به قلب او فرو رفته است. با وارد کردن چنین ضربه ای احتمال نمی دادی موجب مرگ او شوی؟»

متهم گفت:«من اصلا متوجه نشدم ضربه به کدام قسمت بدنش وارد می شود.وقتی بار بعد به خلازیر رفتم و دستگیر شدم، متوجه شدم که آن جوان فوت کرده و شوکه و ناراحت شدم.»

قضات دادگاه بعداز ثبت اظهارات متهم برای صدور رای وارد شور شدند.

ارسال نظر: