کدخبر: 11458

جشن تولد خونین در مرودشت| جزییات ماجرا هولناک

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" گفت: افرادی که بامداد امروز در جشن تولد حضور داشتند با یکدیگر درگیر و منجر به قتل یکی از آنان شد.

 سرهنگ "فرشید زینلی"، اظهار داشت: بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌ های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از باغ‌های اطراف روستای " فتح‌ آباد " مرودشت بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند 3  نفر از میهمانان یک مراسم جشن تولد با سلاح سرد با یکدیگر درگیر و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

مرگ به علت شدت جراحت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه یکی از مجروحان 32 ساله به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت (به قتل رسیده) کرده است، اظهار کرد: قاتل 35 ساله که خود نیز در این حادثه مضروب شده است در حال حاضر بستری است.

سرهنگ "زینلی" با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند 4 نفر دیگر از عوامل درگیری دستگیر و روانه دادسرا کنند، گفت: حال مزاجی هر دو مضروب رضایت‌بخش است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده علت و انگیزه قتل و درگیری را اختلافات شخصی عنوان کرده‌اند، گفت: پلیس با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه‌دارکنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

 

ارسال نظر: