کدخبر: 11602

اخاذی وحشتناک از زن تهرانی| قاتل جانی به دام افتاد

مرد جوان که پس از آزار و اذیت یک زن و تهدید وی به انتشار فیلم های سیاه، دست به اخاذی زده و موجب مرگ او شده بود به اعدام محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده قتل از  ۱۹ مهرماه سال ۹۹به دنبال مرگ زن جوانی به نام ژیلا آغاز شد . وی که به کلینیکی در شمال تهران رفته بود پس از عمل جراحی بینی  به کما رفت و  ساعتی بعد به خاطر ایست قلبی جان سپرد.

 با مرگ مشکوک زن جوان همسر وی از پزشک معالج شکایت کرد. اما در بررسی ها مشخص شد ژیلا به خاطر شکستگی بینی ناشی از ضربه مشت تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته و قبل از عمل نیز به شدت دچار ترس و استرس بود که همین  استرس موجب مرگ او شد .

در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت همسر ژیلا و دخترش شکایت عجیبی را مطرح کردند.

 همسر ژیلا به ماموران پلیس گفت: بعد از فوت همسرم با بررسی گوشی موبایل  او رازی برایم برملا شد که از فهمیدن آن شدم. مردی با نفوذ به نام شهرام در مرگ همسرم مقصر است.

 وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: همسرم صاحب یک مزون لباس در پاساژی در غرب تهران بود. او برای گرفتن مجوز مزون به انجمن طراحی مد و لباس رفت آمد داشت.من با بررسی گوشی همسرم متوجه شده ام ژیلا  آنجا با مردی با نفوذ به نام شهرام آشنا شده و این مرد همسرم را آزار داده و از او فیلم سیاه تهیه کرده بو.او بارها همسرم را تهدید کرده بود  تا به خواسته هایش تن بدهد. آخرین بار نیز در درگیری با همسرم با مشت به بینی او کوبیده بود که همسرم به همین خاطر زیر تیغ جراحی رفت و جان سپرد.

با  اظهارات عجیب این مرد مأموران به بررسی پیامک‌های گوشی موبایل زن جوان پرداختند و به رابطه پنهانی او با مردی پی بردند.

دختر نوجوان ژیلا  درتحقیقات گفت:  یک روز گوشی موبایل مادرم را برداشتم و متوجه پیامک‌های زیادی شدم که از سوی یک مرد  ارسال شده بود که مادرم او را به نام دکتر شهرام سیو کرده بود.  مادرم بلافاصله گوشی را از من گرفت. مادرم بیشتر اوقات که به  انجمن طراحی مد و لباس می‌رفت با سر و وضع آشفته و صورت گریان و پریشان به خانه برمی‌گشت. حالا که پدرم گوشی مادرم را بررسی کرده فهمیده ام  مادرم در تله مرد با نفوذ گرفتار شده و مورد آزار قرار گرفته بود.او حتی بارها وقتی پدرم در سفر بود با پزشک زنان تماس میگرفت و از او کمک میخواست.من می دانستم مادرم مشکلی دارد که از آن می ترسد.اما هرگز با او در این باره صحبت نکرده بودم. حالا من و پدرم از شهرام شاکی هستیم و او را در مرگ مادر مقصر می‌دانیم .

تبرئه مرد شیاد

با این  شکایت مرد نفوذ بازداشت شد اما جرمش را انکار کرد.

وی  پای میز محاکمه ایستاد و  ادعا کرد رابطه ای با ژیلا نداشته است.

با توجه به انکارهای شهرام  برای وی  قرار منع تعقیب صادر شد. اما  با اعتراص همسر ژیلا، این حکم در شعبه ششم دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفته و شکسته شد .

قضات دیوان عالی کشور خواستند تا بار دیگر پیامک های رد و بدل شده میان قربانی و متهم بررسی شود.

محاکمه دوباره مرد آزارگر

 پرونده برای رسیدگی دوباره به اتهام تجاوز به عنف  شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

 در ابتدای جلسه همسر ژیلا به اتهام تجاوز به عنف از شهرام  شکایت کرد و برایش اشد مجازات خواست.

 وی گفت:  پزشکی که بینی  همسرم را عمل کرده گواهی کرده است علت فوت همسرم  شکستگی بینی ناشی از ضربه مشت  و استرس و نگرانی همسرم قبل از عمل  بوده است .گرچه پرونده قتل همسرم همچنالن در پلیس اگاهی تحت رسیدگی است اما من حالا به اتهام تجاوز به عنف از شهرام شاکی هستم.

وقتی متهم  که با قرار وثیقه آزاد بود به دفاع پرداخت اتهاماتش را انکار کرد.

وکیل وی گفت: پیامک های تهدید آمیز و ارسال شده به گوشی قربانی  که نشان دهنده تجاوز به ژیلا و تهدید او بوده است، تاریخ و فرستنده و گیرنده مشخص ندارد  و به همین خاطر شبهه عدم اصالت آنها وجود دارد.موکل من هرگز به قربانی تجاوز نکرده ، فیلمی از او  نگرفته و ضربه ای نیز به   بینی اون نزده است. وچطور ممکن است پزشکی که خودش در مظان اتهام قتل غیرعمد طی عمل جراحی است بتواند علت شکستگی بینی قربانی را ضربه مشت اعلام کند.پزشکان علت فوت قربانی را استرس قبل از عمل اعلام کرده‌اند. از این رو تقاضای برائت موکلم را دارم.

 در پایان جلسه قضات ،قرار قانونی شهرام را تشدید کردند.

حکم اعدام برای مرد شیطان صفت

قضات دادگاه  پس از مشورت با توجه به پیامک های ارسال شده از سوی شهرام که نشان از تهدید و اخاذی داشت و نشان می داد وی به زور  ژیلا را آزار داده است او را به اعدام محکوم کردند.

پرونده مرگ زن جوان نیز همچنان در  پلیس اگاهی  در حال تحقیق و بررسی است تا با تکمیل تحقیقات به آن رسیدگی شود.

ارسال نظر: