کدخبر: 11603

قتل هولناک در میوه فروشی| در تهران رخ داد

پسر جوان که در درگیری بچه گانه به خاطر نگاه چپ، مرتکب قتل شده بود در حالی در دادگاه محاکمه می شود که می گوید پشیمان است و هرگز فکر نمی کرده در درگیری دستش به خون آلوده شود .

 رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال ۱۴۰۰ به دنبال وقوع نزاع دسته جمعی در بلوار پروین تهرانپارس آغاز شد. در آن درگیری پسر ۲۷ ساله ای به نام جواد که کارگر میوه فروشی بود چاقو خورده و به بیمارستان منتقل شد. اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی به قتل رسید.

 شواهد نشان می‌داد درگیری میان جواد و چند نفر از دوستانش با پسر ۲۳ ساله ای به نام  امید به خون کشیده شد.

 ماموران پلیس به ردیابی امید ۲۲ امید پرداختند اما ردی از وی به دست نیاوردند.

قاتل فراری تسلیم پلیس شد

بررسی ها  نشان می‌داد و  متهم به محل نامعلومی گریخته است .دو ماه از این جنایت گذشته بود که امید با پای خودش به پلیس آگاهی رفت و تسلیم پلیس شد.

 وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت:آن روز  در محل ایستاده بودم که با یکی از کارگرهای میوه فروشی به نام ساسان به خاطر نگاه چپ درگیر شدم. دعوای بچه گانه فقط به خاطر یک نگاه آغاز شد و من هرگز فکر نمی کردم آن دعوا به خون کشیده شود .

وی ادامه داد: وقتی درگیری میان من و ساسان بالا گرفت من به صورت او  سیلی زدم و او  به مغازه میوه فروشی رفت. اما با چند نفر از دوستانش دوباره به آنجا برگشت .جواد که از دوستان ساسان بود  به طرفداری از ساسان به سمت من حمله کرد و با دست تی  به سرم کوبید که سرم گیج رفت . من هم برای دفاع از خودم با چاقو به سینه او زدم و فرار کردم .اما باور کنید من هیچ خصومتی با جواد نداشتم و اصلاً او را نمی شناختم .دعوا  بی دلیل آغاز شد و من پشیمان هستم .

وی درباره فرارش گفت: من در 2ماهی که فراری بودم از ترس پلیس ،شبها را در  پارک و خیابان ها می گذراندم.  تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم. من پشیمان هستم و از اولیای دم تقاضای بخشش دارم.

به دنبال اعتراف های پسرجوان و بازسازی صحنه جرم برای وی کیفرخواست صادر و پرونده اش به دادگاه کیفری یک اتسان تهران فرستاده شد.

 وی قرار است به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند. پدر و مادر جواد برای وی حکم قصاص خواسته اند

ارسال نظر: