کدخبر: 12532

بی رحم ترین برادر دنیا را بشناسید| قتل وحشتناک در این شهر

مرد‌ی ۴۷ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان کمیجان، بعد از کشتن برادر و مجروح ساختن برادر زاده ۱۷ ساله‌اش با اسلحه در پی اختلافات شدید خانوادگی، در پایان با شلیک به خود، به زندگی خویش پایان داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۶ و ۶ دقیقه عصر روز گذشته خبری مبنی بر درگیری خونین در یک خانه مسکونی در یکی از روستا‌های این شهرستان به پلیس ۱۱۰ مخابره شد که بلافاصله گروه‌های گشت انتظامی و دیگر نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان کمیجان بعد از ورود به خانه و بررسی فنی این حادثه تلخ، دریافتند که در این حادثه، ۲ برادر بر اثر اختلافات خانوادگی با یکدیگر درگیر شده و در نهایت برادر ۴۷ ساله، برادر ۴۱ ساله خود، را با شلیک گلوله کلت دست ساز، به قتل رسانده و در ادامه برادرزاده ۲۷ ساله‌اش را نیز مجروح و در پایان با شلیک گلوله‌ای، به زندگی خود پایان داده است.

سرهنگ محمود خلجی با اشاره به انتقال فرد مجروح این حادثه توسط نیرو‌های امدادی، به مرکز درمانی در شهرستان اراک خاطرنشان کرد: پرونده مقدماتی این حادثه خونین تشکیل و برای سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفته است.

ارسال نظر: