کدخبر: 12707

سرنوشت تلخ دختر 17 ساله| در کردستان رخ داد

دادستان کردستان در خصوص خبر ربودن دختر 17 ساله توضیحاتی را ارائه کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان درباره خبری که هفته گذشته (4 خردادماه سال جاری ) در فضای مجازی مبنی بر آدم ربایی یک دختر 17 ساله سنندجی منتشر شده بوده، گفت: بر اساس بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده دستگاه قضایی استان، موضوع آدم ربایی منتفی بوده و صحت ندارد و این خانم به علت مشکلات روحی و روانی دست به خودکشی زده است.

جباری بیان کرد: این دختر 17ساله از پنجره خانه پدری خود را به پایین پرت کرده و بعد از اعزام به بیمارستان، تحت درمان قرار گرفته و هم‌اکنون حال عمومی او مساعد گزارش شده است.

وی عنوان کرد: از آنجا که این در این حادثه هیچ‌گونه آدم ربایی در میان نبوده، موضوع وصف مجرمانه نداشته و از سویی دیگر هیچ فردی شکایتی به دادگستری کردستان ارائه نکرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تامین امنیت اجتماعی و روانی مردم استان خط قرمز دستگاه قضایی عنوان کرد و هشدار داد: با افرادی که مخل نظم و امنیت عمومی، اجتماعی و روانی مردم باشند با قاطعیت و بدون هیچ‌گونه مماشاتی برخورد خواهد شد.

جباری تأکید کرد: انتظار دستگاه قضایی از مردم استان کردستان این است که به شایعات توجهی نداشته باشند و هرگونه اطلاع‌رسانی در این موارد را از منابع مشخص و موثق پیگیری کنند.

ارسال نظر: