کدخبر: 12713

کرج به خون کشیده شد| زن کرجی سلاخی شد

مرد میانسالی که زن مورد علاقه‌اش را با 6 ضربه چاقو مقابل چشمان مردم در خیابان کشته و به قصاص محکوم شده بود، پس از 10 سال از وقوع این جنایت موفق شد با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی پیدا کند.

حدود 10 سال قبل، مرد 45 ساله‌ای با پلیس تماس گرفت و گفت: من یک زن را کشته‌ام بیایید مرا دستگیر کنید.

پس از این تماس خیلی زود مأموران کلانتری راهی محل حادثه که یکی از محله‌های کرج بود، شده و پیکر خونین زن جوانی را که داخل کوچه روی زمین افتاده بود، مشاهده کردند. بالای سر جسد نیز مرد میانسالی ایستاده و چاقوی خونی هنوز در دستانش بود.

به دستور بازپرس کشیک قتل، جسد به پزشکی قانونی و عامل جنایت به اداره آگاهی  منتقل شد. متهم در نخستین بازجویی‌ها گفت: چند ماه قبل از همسرم به خاطر اختلافاتی که داشتیم جدا شده بودم. من در کار مسافربری هستم یک روز این زن را به عنوان مسافر سوار کردم بین راه سر صحبت باز شد و او گفت که از شوهرش جدا شده است.

این موضوع باعث شد با هم آشنا شویم و بعد هم او را به عقد موقت خودم درآوردم.

چند هفته‌ای که گذشت به رفتارها و تلفن‌هایی که به او می‌‌شد، مشکوک شدم. وقتی به او می‌‌گفتم با چه کسی صحبت می‌‌کنی می‌‌گفت برادرم است اما بعد متوجه شدم که دروغ می‌‌گوید و با مردان غریبه در ارتباط است؛ خیلی عصبانی و ناراحت شدم، می‌‌خواستم اسلحه‌ای بخرم و او را بکشم اما نتوانستم اسلحه پیدا کنم بنابراین به میدانی در کرج رفتم و یک چاقوی تیز خریدم. به فروشنده گفتم می‌‌خواهم با این چاقو زن مورد علاقه‌ام را بکشم اما او خندید و حرفم را باور نکرد.

بعد به سراغ  زن جوان رفتم و او را از خانه  بیرون کشیدم و وسط کوچه او را با چند ضربه چاقو  کشتم.

پس از اعترافات متهم پرونده، وی در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه دادگاه، مادر مقتول که اولیای دم وی بود، خواهان قصاص متهم شد و در ادامه خود متهم نیز از قضات خواست تا او را اعدام کنند تا از عذاب وجدان راحت شود.

 به این ترتیب قضات رأی بر قصاص متهم صادر کردند، اما پس از گذشت 10 سال سرنوشت طور دیگری رقم خورد و با توجه به تلاش تیم صلح و سازش ندامتگاه کرج و خرید یک خانه برای مادر مقتول توانستند رضایت او را جلب کنند و وی از حق قصاص خود گذشت کرد و به این ترتیب متهم از قصاص نجات یافت.

صبح دیروز این متهم از جنبه عمومی جرم در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه ایستاد.

متهم پس از اظهار ندامت گفت: وقتی مرتکب این جرم شدم، به حدی از زنان متنفر شده بودم که فکر می‌‌کردم اگر روزی آزاد شوم، زنان خیانتکار را خواهم کشت اما در این 10 سال دیگر متنبه شدم و با خواندن کتاب و شناخت بیشتر نسبت به مسائل اخلاقی و اجتماعی سعی می‌‌کنم دیگر هیچ وقت عجولانه و غیرمنطقی قضاوت و تصمیم‌گیری نکنم.

این متهم گفت : 10 سال به خاطر یک تصمیم نادرست در زندان بودم، حتی امکان داشت قصاص شوم؛ همه اینها به خاطر اشتباه خودم بوده است.

پس از پایان اظهارات متهم، ختم جلسه دادگاه از سوی دادرسان اعلام شد و به این ترتیب قضات دادگاه با توجه به اینکه وی 10 سال در زندان بوده است دستور آزادی‌اش را صادر کردند.

ارسال نظر: