کدخبر: 12803

خبر مهم برای متقاضیان مسکن| حتما بخوانید

زوج‌های تهرانی می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت

 هزینه وام مسکن که مدتی است روند افزایشی به خود گرفته طی ۱۰ روز گذشته صعودی نبوده و تقریبا ثابت مانده است.

بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در فروردین و اردیبهشت و خرداد سال گذشته به ترتیب ۱۲۹ هزار و ۴۰۰، ۱۲۹ هزار و ۵۰۰ و ۱۳۱ هزار و ۵۰۰  تومان قیمت دارند.

 هر برگ  اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیر، مرداد و شهریور ماه سال گذشته با قیمت ۱۲۸ هزار و ۵۰۰، ۱۲۹ هزار و ۸۰۰ و ۱۲۹ هزار و ۱۰۰  تومان داد و ستد می‌شود.

همچنین این اوراق در ماه مهر سال گذشته ۱۲۹ هزار و ۴۰۰، در آبان ماه ۱۲۹ هزار و ۲۰۰ و در آذرماه نیز ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارند. اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ و بهمن سال گذشته نیز با قیمت های ۱۲۹ هزار و ۸۰۰ و ۱۲۹ هزار و ۲۰۰   تومان معامله می‌شود. این گزارش نیز بر اساس قیمت بهمن ماه نوشته شده است.

قیمت اوراق برای مجردها و متأهل‌های تهرانی

بر این اساس، مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود؛ لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۱۲۹ هزار و ۲۰۰تومانی، ۵۱ میلیون و ۶۸۰هزار تومان می‌شود. همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق به مبلغ ۲۰ میلیون و ۶۷۲  هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق به ۷۲ میلیون و ۳۵۲هزار تومان می‌رسد.

ارسال نظر: