کدخبر: 12926

فوری| خبر مهم برای متقاضیان وام| حتما بخوانید

مدیرعامل بانک مسکن با اعلام اینکه سقف تسهیلات ساخت برای سازندگان حرفه‌ای به ۶۰۰ میلیون تومان رسید، از پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات خرد بدون ضامن توسط آن بانک خبر داد.

مدیرعامل بانک مسکن با اعلام افزایش سقف تسهیلات ساخت برای سازندگان حرفه‌ای در تهران و ۱۳ کلانشهر کشور گفت: در سال‌جاری به منظور حمایت از سازندگان حرفه‌ای که با بهره‌مندی از فناوری‌های نوین نسبت به ساخت واحد مسکونی اقدام می‌کنند همچنین کمک به استانداردسازی واحدهای مسکونی، سقف تسهیلات ساخت در تهران و ۱۳ کلانشهر به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: سقف تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومانی مختص تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری، رشت، کیش و قشم است. در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت سقف تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومان و در سایر شهرها سقف تسهیلات به ازای هر واحد ۴۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد: بانک مسکن دستورالعمل پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را تدوین کرد که تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات خرد بدون ضامن به متقاضیان پرداخت شده است.

شایان همچنین تاکید کرد: اسامی بدهکاران بانکی منتشر شده است.

ارسال نظر: