کدخبر: 13031

مهمونی| برنامه مهمونی| بچه در مهمونی

عکس واقعی بچه در برنامه مهمونی| شخصیت بامزه بچه را بشناسید

عکسی به تازگی در صفحات مجازی منتشر شده است که شباهت بسیارجالبی به عروسک بچه در برنامه مهمونی ایرج طهماسب دارد. در ادامه این عکس را ببینید.

نقش بچه مهمونی 

بچه مهمونی که نقش یک کودک کار دارد، تمام رفتارها و تاثیرپذیری های یک کودک کار و مشکلاتش را به نمایش میذارد. این کاراکتر برون ریزی شدید احساسی دارد و به دنبال دریافت عشق است. همچنان زرنگی و ترحم خریدن دارد که نمیتوان باور کرد درخواست ترحمش برای چیست آیا برای این است که از او گل بخری و یا واقعا علاقه دارد که با تو دوست شود. اما به مهربانی اش میتوان ایمان داشت. 

دوستان بچه مهمونی

در این برنامه محبوب و دوست داشتنی، همانند کلاه قرمزی شاهد حضور شخصیت های عروسکی مختلفی بودیم. یکی از محبوبترین آنها نزد مردم، شخصیت بچه است که به نوعی همسو با کاراکتر کلاه قرمزی طراحی شده است. به نوعی می‌توان گفت که بچه نسخه ۱۴۰۱ کلاه قرمزی است. از دیگر شخصیت‌های این برنامه می‌توان به دی جی، شاباش، قیمه، کته، پشه و مگس اشاره نمود.

بچه مهمونی جایگزین کلاه قرمزی می‌شود؟

یکی از سوالات بزرگی که در ذهن همه افراد به وجود آمده این است که آیا شخصیت بچه می‌تواند جایگاه کلاه قرمزی را به دست آورد. شخصیت محبوب و دوست داشتنی کلاه قرمزی بیشتر از ۲۰ سال است که به وجود آمده و جایگاه ثابتی را در قلب افراد به دست آورده است. در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که میزان محبوبیت بالای کاراکتر بچه در این روزها ممکن است موقتی بوده و با تمام شدن برنامه مهمونی، بچه نیز به زودی فراموش شود و رقابت را به کلاه قرمزی ببازد. یکی از دلایل موفقیت کلاه قرمزی را می‌توان استمرار پخش در سالیان سال عنوان کرد که این مورد ممکن است برای برنامه مهمونی اتفاق نیافتد.

بچه+مهمونی

ارسال نظر: