کدخبر: 13415

قتل خونین در کرج| قاتل شهر را بهم ریخت

شخصی که در یک نزاع دسته جمعی به وسیله ضربه چاقو، یک جوان ۲۲ ساله را در منطقه حیدرآباد کرج به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره جرائم جنایی شناسایی و دستگیر شد.

 سرهنگ نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: بامداد ۲۱ خرداد سال جاری خبر یک فقره درگیری دسته جمعی که منجر به قتل یک جوان ۲۲ ساله در منطقه حیدر آباد کرج شده بود، به مرکز پیام پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله کارآگاهان اداره جرائم جنایی و تشخیص هویت به محل حادثه اعزام شدند.

او می گوید: بررسی اولیه کاراگاهان بیانگر این بود که در روز حادثه تعدادی از جوانان ۲۰ تا ۲۵ ساله به دلیل نامشخصی با یکدیگر درگیر شده اند که در این زد و خورد یک جوان ۲۲ ساله بر اثر ضربه چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: بلافاصله اقدامات اطلاعاتی- پلیسی کارآگاهان آغاز و در کمتر از از ۲۴ ساعت ۳ نفر از عوامل اصلی درگیری در اطراف محل حادثه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در تحقیقات تکمیلی یکی از متهمان با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به قتل مقتول به وسیله وارد آوردن ضربه چاقو از ناحیه گردن اعتراف کرد.

اوگفت: خانواده‌ها بایستی با نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان خود نسبت به کنترل هیجانات آن‌ها در این سنین اقدام کنند.

ارسال نظر: