کدخبر: 13588

سیستان و بلوچستان بهم ریخت| حادثه وحشتناک در این شهر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قصرقند، عامل قتل مسلحانه مرد قصرقندی پس از یک ماه فرار به دام افتاد.

سردار احمد طاهری امروز در زاهدن اظهار کرد: در اوایل خرداد ماه سال جاری در پی قتل مسلحانه مردی ۴۵ ساله، در یکی از روستای های شهرستان قصرقند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده میدانی عامل این جنایت را شناسایی و مشخص شد متهم به دلیل خصومت و اختلافات قبلی با شلیک چند گلوله سلاح کلاش مقتول را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد، درصدد دستگیری قاتل بودند چند روز قبل از حضور مجدد قاتل در سطح شهرستان مذکور مطلع و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

طاهری گفت: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان قصرقند شناسایی و روز گذشته متهم با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از یک ماه فرار دستگیر شد.

سردار طاهری با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی خاطر نشان کرد: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد

ارسال نظر: