کدخبر: 13618

تیراندازی کودک 8 ساله شهر را بهم ریخت| حادثه وحشتناک در این شهر

پسربچه‌ای هشت ساله در فلوریدای آمریکا هنگام بازی با سلاح گرم پدرش، کودک یک ساله‌ای را کشت و یک دختربچه را زخمی کرد.

چیپ سیمونز کلانتر منطقه اسکامبیا اعلام کرد، پدر او رودریک راندال، ۴۵ ساله، بازداشت شده و به کوتاهی در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح گرم و پنهان کردن شواهد متهم شده است.

این جنایت در متلی اتفاق افتاد که این مرد به همراه پسرش برای دیدن نامزد جدیدش رفته بود که او نیز با دو قلو‌های دو ساله و دختر یک ساله اش به آنجا رفته بود.

سیمونز در کنفرانسی مطبوعاتی توضیح داد، در زمانی که پدر در محل حضور نداشت، پسرش با اطلاع از محلی که پدر تفنگش را پنهان کرده است، آن را برمی دارد و با آن شروع به بازی می‌کند. این پسربچه 8 ساله به کودک یک ساله شلیک می‌کند و او را می‌کشد.

رسیدن پدر به خانه

گلوله پس از عبور از بدن این کودک به یکی از دو قلو‌ها اصابت می‌کند و باعث زخمی شدن او می‌شود. وی خاطرنشان کرد، در زمان وقوع این ماجرا، مادر قربانیان در خواب بود. پدر وقتی برمی گردد و از ماجرا مطلع می‌شود تفنگ و موادی را که احتمالا مواد مخدر بوده است، به خارج از اتاق محل وقوع جنایت می‌برد.

بر اساس گزارش اخیر اوری تاون فور گان سیفتی Everytown For Gun Safety، هر سال در آمریکا، صد‌ها کودک به سلاح‌های پر و غیرایمن در کمدها، کشوها، کوله پشتی‌ها یا کیف‌های دستی یا سلاح‌هایی که در گوشه و کنار رها شده است، دسترسی پیدا می‌کنند و ناخواسته با آن‌ها تیراندازی می‌کنند.

این سازمان که برای قانونمند شدن بهتر سلاح گرم مبارزه می‌کند، اعلام کرد که این تیراندازی‌های غیرعمد کودکان هر سال به طور متوسط ۳۵۰ مرگ را رقم می‌زند. به گزارش پایگاه اینترنتی گان وایولنس آرشیو Gun Violence Archive، سلاح‌های گرم سالانه مسبب حدود چهل هزار مرگ از جمله خودکشی، در آمریکا هستند.

ارسال نظر: