کدخبر: 13676

خودکشی وحشتناک مرد تهرانی| تهران بهم ریخت

مردی که در جریان جنایتی هولناک همسر و ۲ فرزندش را به قتل رسانده بود هنگام بازسازی صحنه جنایت با خوردن اسید دست به‌خودکشی زد.

شامگاه 27شهریور سال 95 به مأموران انتظامی بهارستان در جنوب غرب تهران خبر رسید که مردی در جریان جنایتی هولناک همسر 45 ساله و 2دختر 12و 22ساله‌اش را به قتل رسانده است.

دقایقی بعد مأموران به محل جنایت که خانه‌ای در محله صالحیه بود رفتند و با اجساد قربانیان مواجه شدند و پدر 48ساله خانواده را که هنوز در آنجا بود دستگیر کردند. در جریان تحقیقات مقدماتی معلوم شد که عامل این جنایت به اعضای خانواده‌اش سوء‌ظن داشت و به همین دلیل این جنایت را مرتکب شده بود.

وی در اعترافاتش گفت:مدت‌ها بود که این فکر در سرم بود و تصمیم گرفته بودم که بعد از به قتل رساندن اعضای خانواده‌ام با خوردن اسید خودم را نیز از بین ببرم اما موفق به این کار نشدم.

وقتی تحقیقات مقدماتی پایان یافت، متهم در برابر کارآگاهان، صحنه جنایت را بازسازی کرد. او بعد از آنکه نحوه قربانی کردن اعضای خانواده‌اش را توضیح داد سراغ بطری اسیدی رفت که گفته بود قصد خودکشی با آن را داشته است. او در برابر مأموران درِ بطری را باز کرد و در یک لحظه محتویات آن را سر کشید. همه‌‌چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و با اینکه اقدامات پزشکی برای نجات وی انجام شد اما او جان خود را از دست داد.

ارسال نظر: