کدخبر: 13697

تصادف خونین در سنندج| آمار کشته ها اعلام شد

هر سه فوت شده مرد بودند که به ترتیب ۶۵، ۴۵ و ۲۴ سال سن داشتند و ۲ نفر دیگر که یک مرد ۴۰ ساله و یک نوجوان ۱۳ ساله بودند به شدت مصدوم می شوند.

فرماندار شهرستان سروآباد گفت: واژگونی یک دستگاه تراکتور در یکی از محورهای روستایی این شهرستان باعث کشته شدن سه تن و زخمی شدن دو تن دیگر شد.

حسن زارعی اظهار داشت: اعضای یک خانواده در روستای هرسین بخش مرکزی شهرستان سروآباد که برای جمع آوری علوفه و برداشت گندم به مراتع رفته بودند عصر جمعه در حین برگشت دچار حادثه شدند.

وی افزود: در این حادثه تلخ و ناگوار متاسفانه تراکتور کشاورزی این خانواده واژگون و موجب کشته شدن سه نفر از اعضای این خانواده پنج نفره شد.

فرماندار سروآباد یادآور شد: هر سه فوت شده مرد بودند که به ترتیب ۶۵، ۴۵ و ۲۴ سال سن داشتند و ۲ نفر دیگر که یک مرد ۴۰ ساله و یک نوجوان ۱۳ ساله بودند به شدت مصدوم می شوند.

وی ادامه داد: بعد از اطلاع فوریت های پزشکی شهرستان از این حادثه، بلافاصله اورژانس ۱۱۵ همراه با آمبولانس جمعیت هلال احمر سروآباد و همچنین فوریت های پزشکی مستقر در روستای نگل بخش کلاترزان سنندج به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ۲ نفر از فوت شدگان که در دم جان خود را از دست داده بودند توسط آمبولانس هلال احمر به سردخانه بیمارستان شهید چمران سروآباد منتقل شدند و یک نفر دیگر حین انتقال به بیمارستان سنندج متاسفانه جان خود را از دست دادند.

 

ارسال نظر: