کدخبر: 13889

حادثه وحشتناک در جنوب تهران| تهران بهم ریخت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری کلاهبرداری مسلح خبر داد و گفت: در بررسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم (کلت کمری) کشف شد.

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" اظهار داشت: در پی اعلام شکایت و تشکیل چند  پرونده  در خصوص  کلاهبرداری  فروش خودرو با سند سازی جعلی ، بررسی موضوع سریعا در دستور کار تیم عملیات کلانتری 131 شهر ری قرار گرفت.​

وی افزود: تیم عملیات  کلانتری  با تلاش بی وقفه موفق می شوند سرنخ های متعددی را کشف کنند که با جمع بندی یافته های پلیسی مسیر تردد وی را شناسایی می کنند.

توقف خودروی متهم  با اجرای طرح مهار خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان ری عنوان کرد: روز گذشته عوامل عملیات متهم را با یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید مشاهده می کنند که دستور ایست صادر ، اما متهم با استنکاف از دستور پلیس سریعا متواری شده که با عملیات تعقیب و گریز آغاز و در نهایت پس از طی مسافتی با اجرای طرح مهار خودرو متوقف و متهم دستگیر شد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: در بازدید از  متهم  یک قبضه سلاح کلت کمری ، با 2 خشاب و 43 تیر جنگی و تعداد زیادی کارت ملی و مدارک خودرو جعلی کشف شد، که به همراه متهم به کلانتری منتقل شدند.

وی در پایان گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص گردید متهم خودروها را با جعل اسناد به چند نفر فروخته که تا کنون 4 شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شدند که پس از اخذ شکایت و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

ارسال نظر: