کدخبر: 13982

فوری| تهران در آتش سوخت| حادثه هولناک در این شهر

رئیس مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف‌آباد پاکدشت گفت: وقوع آتش‌سوزی وسیع در یک واحد دامداری واقع در روستای جمال آباد این شهرستان باعث شده تا آتش نشانان شهرستان‌های ورامین و پاکدشت نیز برای مهار آتش در محل حادثه حاضر شوند.

سیدحامد تقوی روز شنبه اظهار داشت: عوامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش‌نشانی شریف آباد ساعت ۹ صبح امروز از وقوع آتش‌سوزی در یک واحد دامداری واقع در روستای جمال‌آباد از توابع بخش شریف‌آباد پاکدشت، سریعا به محل حادثه اعزام شده و اقدامات اولیه مهار آتش را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: این آتش در یک انبار حاوی پِرِس‌های کاه و کلش رخ داده که با توجه به خشک بود و قدرت اشتعال بالای این مواد، آتش به سرعت در حال گسترش بود از این رو، به منظور مهار این آتش از سازمان‌های آتش‌نشانی شهرستان‌های ورامین و پاکدشت نیز نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

تقوی ادامه داد: حجم آتش بسیار وسیع بوده و به سرعت در حال گسترش است و آتش‌نشانان تلاش دارند تا از سرایت شعله‌ها به انبارهای اطراف و محل نگهداری دام‌ها جلوگیری شود.

احتمال می‌رود مهار این حریق تا شب به درازا بکشد

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شریف‌آباد پاکدشت، ادامه داد: با توجه به حجم بالای آتش احتمال می‌رود که مهار این حریق تا شب به درازا بکشد.

ارسال نظر: