کدخبر: 14011

تصادف وحشتناک در ایران| آمار کشته ها اعلام شد

واژگونی پژو ۲۰6 در جاده کمربندی مهدی آباد چهار زخمی بر جای گذاشت که با حضور گرو‌های نجات و اطفای حریق آتش نشانی به مجروحان این سانحه امداد رسانی شد.

 این حادثه در جاده کمربندی مهدی آباد به وقوع پیوست که با اطلاع رسانی شهروندان، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه ۱۷ سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

با حضور نیرو‌های امدادی آتش نشانی در محل مشاهده شد این حادثه به دنبال بی احتیاطی، کنترل  نکردن خودرو  باعث سقوط این وسیله نقلیه در کانال فاضلاب مجاور جاده شد.

تیم عملیاتی با انجام عملیات ایمن سازی محل  برای جلوگیری از آتش سوزی این خودرو، مصدومان این سانحه  ۳ آقا و یک خانم جوان بودند  که با تحویل به تکنسین‌های اورژانس برای درمان بیشتر به بیمارستان انتقال یافتند.

 بی احتیاطی خودروی‌های عبوری در زمان وقوع این حادثه و نداشتن توجه به نکات ایمنی در رانندگی منجر به برخورد دو خودروی پژو 206 و پراید شد.

ایمن سازی محل حادثه با حضور به موقع آتش نشانان

این حادثه نیز با حضور به موقع آتش نشانان مستقر در محل،  امداد رسانی و ایمن سازی شد  که مصدومی نداشت.

تجمع افراد در صحنه تصادف مانع امدادرسانی به حادثه دیدگان شده و امکان بروز حوادث بعدی را به شدت افزایش می‌دهد.

کنجکاوی برخی از افراد و رانندگان برای مشاهده تصادفات و کسب اطلاع از وضعیت مصدومان و تجمع در محل تصادفات سبب کند شدن سرعت رسیدگی به مصدومان و رفت و آمد سریع خودرو‌های امدادی می‌شود و علاوه بر کاهش سرعت در امداد رسانی، به دلیل نا امن بودن صحنه، امکان بروز حوادث بعدی را به شدت افزایش می‌دهد.

 شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که دخالت‌های غیر تخصصی و عجولانه برخی در محل حوادث به خصوص مواردی که شاهد محبوس شدن و گیر افتادن افراد درخودرو‌ها هستیم  منجر به آسیب‌های غیر قابل جبران به مصدومان حادثه می شود.

ارسال نظر: