کدخبر: 14621

حوادث|حادثه خونین|اخبار حوادث

حادثه خونین در سمنان| شهر بهم ریخت

مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از مرگ دلخراش یک مرد و مصدومیت یک نفر دیگر در پی انحراف یک آمبولانس خصوصی در محور آرادان سرخه در استان سمنان خبر داد.

ضمن بیان اینکه حوالی سه بامداد روز جمعه وقوع یک حادثه رانندگی به پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر ده نمک اعلام شد، ابراز داشت: این حادثه در پی وقوع انحراف یک آمبولانس خصوصی در کیلومتر ۳۱ محور آرادان - سرخه رخ داده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه یک نفر در دم فوت و یک نفر مصدوم شد، افزود: مصدوم حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه مرداد ماه سال جاری هشت نفر جان خود را در سوانح رانندگی از دست دادند، ابراز داشت: این آماری که نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در آن حضور داشتند متأسفانه حوادث رانندگی در محورهای استان سمنان منجر به داغدار شدن یا مصدومیت همیشگی یک خانواده می‌شود.

محمدخانی اضافه کرد: خستگی، خواب آلودگی، عدم توجه به جلو عمده دلایل بروز این سوانح تلخ هستند که رعایت این نکات و همچنین قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند از وقوع چنین حوادث تلخی پیشگیری کند.

 

ارسال نظر: