کدخبر: 14720

سیل|سیل الیگودرز| سیل مرگبار

حادثه وحشتناک در الیگودرز| شهر بهم ریخت

۲ تیم امداد و نجات هلال احمر لرستان در منطقه سردره بخش ذلقی الیگودرز موفق به پیدا کردن ۲ نفر مفقودی سیل اخیر این شهرستان شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: ۲ مفقودی سیل اخیر شهرستان الیگودرز زنده پیدا شدند و تلاش برای یافتن یک گم شده دیگر ادامه دارد.

مهدی پازوکی اظهار کرد: ۲ تیم امداد و نجات هلال احمر لرستان در منطقه سردره بخش ذلقی الیگودرز موفق به پیدا کردن ۲ نفر مفقودی سیل اخیر این شهرستان شدند و تلاش ها برای یافتن نفر سوم همچنان ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه سیل الیگودرز تاکنون پنج فوتی و یک نفر مفقودی برجا گذاشته است ادامه داد: امروز ۲ سورتی پرواز در راستای امدادرسانی به سیل زدگان، توسط بالگرد جمعیت هلال احمر لرستان به مناطق عشایری الیگودرز صورت گرفت.

 
 

 

وی افزود: راه دسترسی ۱۳ روستای سیل زده الیگودرز بسته شده بود که هم اکنون تمامی راه های روستایی بازگشایی شده و هفت تیم راهداری مستقر در منطقه آماده هرگونه حوادث احتمالی است.

پازوکی ادامه داد: تا پایان سامانه بارشی و خروج آن از استان، امکان اعلام و برآورد خسارات وجود ندارد و به محض دریافت هرگونه گزارش جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال نظر: