کدخبر: 14756

فال| فال امروز

فال امروز| فال 12 مرداد 1401

فال خود را بخوانید.

فروردین : وقتی که شما شروع به صحبت کردن می کنید ، متوقف کردنش کار خیلی راحتی است ، اما درست نیست بدون اینکه به حرفهایتان فکر کنید همه چیز را آشکار کنید. شاید شما فکر کنید که کار بی ضرری کرده اید ، ولی ممکن است دیگران منظور شما را اشتباه متوجه بشوند. باید قبل از اینکه دیر شود برای حرفهایی که می خواهید بزنید محدودیتهایی ایجاد کنید ، برای اینکه بعد از اینکه همه چیز را گفتید دیگر نمی توانید به عقب برگشته و دوباره صحبتهایتان را اصلاح کنید.فال روزانه چهارشنبه 12 مرداد 1401

 

اردیبهشت : درست وقتی که شما فکر می کنید می توانید کاملا خود را کنترل کنید ، یک نفر حرفی می زند و شما را کاملا عصبانی می کند. عصبانی شدن به خاطر واکنشی که دیگران نسبت به شما نشان می دهند می تواند جلوی صحبت کردن شما را بگیرد. نگه داشتن احساساتتان پیش خود هم هیچ کمکی نمی کند ، برای اینکه بعدا یکدفعه زیاد شده و منفجر می شوند. بهترین روش این است که آنها را تحت کنترل خود داشته باشید و به جای اینکه یکدفعه سرریز کنند ، اجازه دهید کم کم ظاهر شوند.

 

خرداد : امروز همه چیز باید عالی باشد ، اما شما نسبت به اتفاقاتی که می افتد احساس خوبی ندارید. ممکن است شما احساس کنید به خاطر برنامه های فرد دیگری تحت فشار قرار گرفته اید و حتی اگر نخواهید دنباله رو آن باشید ، فکر می کنید که هیچ راه دیگری ندارید و مجبورید این کار را بکنید. البته همیشه راهی وجود دارد که بتوانید عملکرد متفاوتی داشته باشید ، اما خیلی سخت است که نسبت به نتیجه کارتان هم اطمینان حاصل کنید. امروز عاقلانه ترین کار این است موقتا تصمیمی بگیرید. راه حل نهایی را برای روز دیگری نگهدارید.

 

تیر : شما امروز می توانید به روشنی و شفافیت در مورد خودتان صحبت کنند به طوری که دیگران مطمئن خواهند شد که شما صادقانه صحبت می کنید. اما حقیقت این است که شاد بودن و زود جوش بودن شما نیز می تواند عدم اطمینان شما را نشان دهد. به یاد دشته باشید شما واقعا مجبور نیستید به چیزی که اعتقاد ندارید تظاهر کنید. فقط همان کسی باشید که واقعا هستید نه کس دیگری.

 

مرداد : در حالی که عطارد در نشانه شما قرار دارد شما به راحتی می توانید درمورد چیزهایی که بهشان فکر می کنید صحبت کنید. اما شما باید آرامش داشته باشید و بیشتر از آن حدی که نیاز است صحبت نکنید. اکنون خویشتن داری یک روش کاملا درست است ، چون فقط به این خاطر که شما می خواهید احساسات خود را ابراز کنید دلیل قانع کننده ای نیست که دیگران را از فعالیتهای معمولی روزانه شان دور کنید.

 

شهریور : تنها بودن با خودتان و تفکر کردن برای شما راحت تر از این است که رهبری یک گروه را به عهده بگیرید و در جمع سخن بگویید. امروز فرصت رسیدن به خیالات و رویاهایتان فراهم شده است ، اما شما نیاز پیدا خواهید کرد برای رسیدن به گنجهایی پنهانی که در ذهنتان مجسم می کنید تلاشی آگاهانه داشته باشید.

 

مهر : شما می توانید نقشی محوری در فعالیتهای مربوط به خانواده تان ، گروهی از نزدیکترین دوستانتان و یا در جمع یک سری از افراد هم فکرتان داشته باشید. اما قبل از اینکه بتوانید تأثیر مثبتی بر کل فعالیتهای این افراد بگذارید ، ابتدا باید شیر پرخروش درون آنها را رام کنید. اگر فقط یک بار روشتان را تغییر دهید می توانید یک راه حل سیاست مدارانه برای این مسأله بیابید.

 

آبان : بر عهده گرفتن یک مسئولیت با استفاده از تشریح کردن مراحل پیشرفت تحلیلی تان یک تاکتیک مفید است ، اما دانستن اینکه چه وقت باید صحبت کردن هوشمندانه خود را متوقف کنید لازم و حیاتی است. امروز نوع فعالیتهای شما اهمیتی اساسی دارند و کارهایتان بیشتر از گفته هایتان مقصود شما را بازگو می کنند. فقط سعی کنید که ترس و واهمه به شما رخنه نکند. در عوض در برنامه ریزی هایتان از روش و متد خاصی پیروی کنید و در حین فعالیت کردن باریک بین باشید.

 

آذر : امروز ژوپیتر سیاره بخت شما کمی شما را آشفته است ، در عین حال اطلاعات خیلی زیادی در مورد خط مشی ها و اصول عمومی دریافت می کنید. همچنین ژوپیتر به شما توصیه می کند که همه امکانات خود را باور داشته باشید؛ همه کارهایی را که لازم است انجام دهید و موقعیت خود را حفظ کنید. اما این طرز فکر به طور موقت مفید واقع می شود و بهترین راه برای رسیدن به اهدافتان نیست. دید خود را وسیع تر کنید و برای آینده تان یک برنامه ریزی سازنده داشته باشید.

 

دی : شما امروز قادر هستید به شیوایی در مورد یپچیده ترین و عمیق ترین حسهای خود صحبت کنید ، ولی ممکن است که راحت ترین راه را انتخاب کنید و مسائل سطحی را ترجیح دهید و بخواهید آنها را به دیگران هم آموزش دهید. به جای اینکه به دیگران درس اخلاق دهید ، بهتر است که ساکت بمانید. شما با رفتارهای مثبتتان بیشتر می توانید روی آنها تأثیر بگذارید. آنها هم این توانایی شما را تحسین خواهند کرد.

 

بهمن : امروز شما کملا می توانید بفهمید که همسرتان و یا یکی از دوستانتان دقیقا حرفهایی به شما می زند. شما کاملا حرفهای آنها را گوش می کنید ، اما شاید آنها فکر کنند که شما به اندازه کافی حواستان بهشان نیست. متأسفانه وقتی شما بیشتر سئوال می کنید جوابهای مبهمی می شنوید. به جای اینکه بحث را بیشتر کش بدهید ، به فکر پیدا کردن یک راه حل باشید.

 

اسفند : شما به طور طبیعی از پرداختن به مسائل جزئی دوری می کنید ، بنابراین راحت تر می توانید دیدگاه های عمومی تر را درک کنید. با وجود این اکنون به سختی می توانید بین مفاهیم و حقایق جنبی توازن ایجاد کنید. انتظار نداشته باشید که زود به این تعادل برسید؛ فط باید ذهن بازی داشته باشید ، بنابراین شما قادر خواهید بود در طول روز بین دو دیدگاه ، دیدگاهی را که مهم تر است را ترجیح دهید.

ارسال نظر: