کدخبر: 15172

شروران مشهد به دام افتادند| حادثه وحشتناک در مشهد

105‌هزار مأموریت 110 در 150 روز نخست امسال تنها از سوی کلانتری قاسم‌آباد و الهیه انجام شده است.

ساعت 22 شامگاه پنجشنبه را نشان می‌داد. سر و صدای دو همسایه به دلیل اختلاف قدیمی فضای کلانتری قاسم‌آباد را برداشته بود. در این لحظه خودرو فرماندهی انتظامی مشهد مقابل در ورودی کلانتری متوقف شد. از آنجا که قرار بود بازدید سرزده از این مجموعه انتظامی صورت بگیرد، سرهنگ احمد نگهبان بلافاصله پا به کلانتری قاسم‌آباد گذاشت.

 

در همان بدو ورود دو زن همسایه که اختلافی با یکدیگر داشتند به سراغ رئیس پلیس مشهد رفته و طرح موضوع کردند. در ادامه با میانجیگری سرهنگ نگهبان این پرونده به صلح و سازش ختم شد و این افراد نیز به واحد مددکاری کلانتری معرفی شدند.

در این بین رئیس کلانتری ضمن ارائه گزارش کار، خبر از دستگیری سارقی در منطقه داد که سیم و کابل تلفن 500 خانوار را قطع کرده بود. این فرد که از سارقان سابقه‌دار است در یک اقدام اطلاعاتی ردزنی و دستگیر شده بود. به گفته سرهنگ معطری، رئیس کلانتری قاسم‌آباد عموما سارقان دستگیر شده به بیش از 60 فقره سرقت اعتراف می‌کنند. سرهنگ معطری در اعلام گزارش کار خود به رئیس پلیس مشهد، ‌از دستگیری یک گوشی‌قاپ در حوزه استحفاظی خود خبر داد و بیان کرد که تاکنون این فرد به 14 فقره گوشی‌قاپی اعتراف کرده است.

سرقت‌های پدر و پسری

ساعت 23:15 را نشان می‌داد که سرهنگ نگهبان برای ادامه بازدید سرزده، کلانتری قاسم‌آباد را ترک کرد و راهی دومین کلانتری شد. بعد از طی شدن چند خیابان اصلی و فرعی، خودرو رئیس پلیس مشهد مقابل کلانتری الهیه متوقف شد.

رئیس کلانتری و تیم اجرایی که گویا از حضور رئیس پلیس مشهد مطلع شده بودند در حیاط به خط ایستاد‌ند. در همان بدو ورود سرهنگ عابدی رئیس کلانتری الهیه به استقبال سرهنگ نگهبان آمد و گزارشی از اقدامات 24‌ساعته همکارانش را ارائه داد. بنا به گفته سرهنگ عابدی روزانه 750 تماس صدودهی با این کلانتری گرفته می‌شود.

مأموران این کلانتری اما چند ساعت قبل از حضور رئیس پلیس مشهد چهار سارق سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کرده بودند. دو تن از این سارقان پدر و پسری جوان بودند که کارشان خسارت زدن به خودروهای مردم و دستبرد به آن‌ها بود. دیگر متهم به دام افتاده از جمع چهارنفره، سارق یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی بود که مأموران در اقدامی غافل‌گیرانه و قراری صوری این مرد حدودا 35 ساله را دستگیر کرده بودند. متهم از طریق دستگاه ردیابی که مالک موتورسیکلت بر روی آن نصب کرده ردزنی و به دام افتاده بود.

 

ارسال نظر: