کدخبر: 15305

بازنشستگان| حقوق بازنشستگان|وام بازنشستگان

حقوق بازنشستگان افزایش یافت|خبر مهم برای بازنشستگان

میرهاشم موسوی افزود: طبق مصوبه‌ای که توسط وزرای عضو هیات امنا تامین اجتماعی ابلاغ‌ شده از شهریور پرداخت ۳۸ درصد افزایش حقوق براساس احکام جدید به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در حوزه توسعه خدمات غیرحضوری نیز جزو برنامه های اولویت‌ دار ماست که خدمات سازمان تامین اجتماعی از ۳۰ مورد به ۴۲ مورد افزیش یافته و خدمات غیرحضوری بیشتر 

۷۰۰ هزار بانوی خانه‌دار در کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

رییس سازمان بیمه تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: بیش از ۷۰۰ هزار بانوی خانه‌دار و دانشجو از سال گذشته که طرح بیمه این افراد آغاز شده تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: طی سال گذشته ۲۷۰ هزار نفر در ۲ طرح بیمه زنان خانه دار و بیمه دانشجویی در کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

موسوی اظهار داشت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون نیز بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر در ۲ طرح مذکور تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند در مجموع بیش از ۷۰۰ هزار نفر بیمه‌شده زنان خانه‌دار و دانشجویان را داریم که بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی جزو اقدامات راهبردی ما برای پوشش آحاد جامعه مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: طرح یکپارچگی بیمه و مالیات در اولویت کاری بیمه تامین اجتماعی قرار دارد تا حضور در شعب کاهش یابد.

 رییس سازمان بیمه تامین اجتماعی کشور بیان کرد: در استان‌های محروم طبق روال حضور می‌یابیم و ارزیابی میدانی در حوزه درمان و سرمایه‌گذاری انجام می شود اگر قرار باشد این بخش تقویت شود، تصمیم‌گیری لازم انجام خواهد شد.

رییس سازمان بیمه تأمین اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: برآورد می شود روزانه حدود هزار نفر به پلی کلینیک تامین اجتماعی رفسنجان مراجعه و خدمات رایگان دریافت کنند.

وجود ۳۹۳ مرکز درمانگاهی، تخصصی، فوق تخصصی و پلی کلینیک در کشور

وی ادامه داد: در کل کشور ۳۹۳ مرکز درمانی عمومی، تخصصی و فوق‌تخصصی و نیز مرکز بیمارستانی وابسته به بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که ۸۷ مورد از این‌ها بیمارستان ها فوق‌تخصصی، تعدادی پلی‌کلینیک و بخشی هم از آن‌ها درمانگاه هستند.

موسوی بیان کرد: تعداد درمانگاه‌های خدمت‌رسانی تحت پوشش تامین اجتماعی قبل‌ از پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰ مرکز تخصصی و فوق‌تخصصی بود که در طول بیش از ۴۰ سال 

گذشته این تعداد به ۳۹۳ مرکز درمانی افزایش یافته است.

 

ارسال نظر: