کدخبر: 15350

تصادف در تهران|حادثه تلخ در تهران| آمار کشته ها اعلام شد

تصادف وحشتناک در تهران| آمار کشته ها اعلام شد

سرهنگ علی‌اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران، علت اصلی تصادف زنجیره ای شب گذشته در تهران ناتوانی راننده سواری تویوتا در کنترل خودرو بود.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در خیابان‌ شریعتی تهران تهران خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران گفت: مقارن ساعت ۰۲:۳۵ بامداد در مسیر خیابان شریعتی به جنوب پایین‌تر از میدان قدس یک فقره تصادف شش وسیله بین یک دستگاه سواری تویوتا و ۵ وسیله دیگر به وقوع می‌پیوندد.

وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه تیم کارشناسی منطقه ۱ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش‌نشانی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند.

علت تصادف زنجیره ای در تهران

سرهنگ شریفی گفت: این حادثه به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده سواری تویوتا روی داد که موجب شد راننده پژو که یکی از خودروهای آسیب‌دیده در این حادثه بوده، دچار مصدومیت شد که با حضور تیم‌های اورژانس این راننده به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ شریفی ادامه داد: با تلاش تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه خوردوها به موقع کنار کشیده شدند و آن‌ها از محل خارج و محدوده این تصادفات ایمن‌سازی و پاک‌سازی شد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب از تمامی رانندگان خواست تا حین رانندگی تمام توجه و حواس خود را به رانندگی معطوف دارند و از انجام هرگونه اقداماتی که باعث حواس‌پرتی راننده شود خودداری کرده تا بتوانند در مواقع بروز حادثه خودروی خود را کنترل کرده و به موقع عکس‌العمل مناسب از خود نشان دهند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم.

 

ارسال نظر: