کدخبر: 15396

حادثه|حادثه خونین| حادثه در کرمانشاه

حادثه وحشتناک در کرمانشاه| شهر بهم ریخت

فرمانده انتظامی قصرشیرین از آزادی فرد ربوده شده توسط گروگان گیران و دستگیری ۲ نفر از عاملان اصلی یک فقره آدم ربایی در عملیات پلیس در این شهرستان مرزی خبر داد.

 سرهنگ «محمد محمدی» فرمانده انتظامی قصرشیرین روز یکشنبه گفت: در پی اعلام ورود چهار فرد آدم ربا به قصد تجاوز به عنف به منزل یکی از شهروندان قصرشیرینی با ایجاد رعب و وحشت و اقدام به تیراندازی و ربودن یک جوان ۲۰ ساله، ماموران پلیس انتظامی بلافاصله وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفته و با استفاده از شگردهای پلیسی در یکی از روستاهای دورافتاده شهرستان های همجوار فرد گروگان گیر دستگیر و یک قبضه اسلحه  وینچستر و یک تیغه شمشیر از متهمان کشف شد که فرد ربوده شده نیز آزاد و به دلیل ضرب و شتم وارد شده به مرکز درمانی انتقال یافته و هم اکنون حال وی مساعد و رضایت بخش است.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ۲ متهم اصلی آدم ربا دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته و ۲ متهم دیگر نیز شناسایی و مورد تعقیب هستند.

سرهنگ محمدی افزود: قصد آدم ربایان در اعترافات اولیه اختلافات شخصی و تجاوز به عنف بوده است.

وی با هشدار به افراد شرور و هنجار شکن گفت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و چنین حرکاتی غیرقابل تحمل بوده و شهرستان قصرشیرین محل امنی برای مجرمان نیست از این رو افرادی که مرکتب چنین اعمال شنیعی شوند باید منتظر اقدام سریع و قاطع مجموعه انتظامی و دستگاه قضا باشند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.

 

ارسال نظر: