کدخبر: 15466

حادثه|حادثه خونین| حادثه در سیستان

قتل خونین در سیستان و بلوچستان| شروران به دام افتادند

فرمانده سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره قتل عمد توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیمروز خبر داد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان نیمروز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که در بررسی اولیه مشخص شد جوانی ۲۸ ساله بر اثر شلیک گلوله توسط افرادی ناشناس به شدت مجروح شده و پس از انتقال به درمانگاه بر اثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق آثار جنایت با انجام یک سری تحقیقات گسترده میدانی و با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، عاملان این جنایت را که از قبل با مقتول اختلاف داشتند شناسایی کردند و دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه قاتلان پس از ارتکاب به این جنایت به مکانی نامعلوم متواری شده بودند، تلاش پلیس برای دستگیری آن‌ها ادامه داشت و مخفیگاه آنان در شهرستان‌های همجوار شناسایی شد و در ادامه تیم‌های عملیاتی در قالب چند اکیپ به محل اعزام شدند.

سردار طاهری با اشاره به دستگیری 3 متهم در چندین عملیات منسجم پلیسی، خاطرنشان کرد: در پاکسازی از محل یک قبضه سلاح جنگی کلاش، یک تیغه خشاب، ۱۷ تیر جنگی، یک قبضه سلاح کلت کمری، همراه با دو تیغه خشاب و ۱۶ تیر جنگی کشف و دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ از مخفیگاه متهمان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف قاتلان به جنایت ارتکابی، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر: