کدخبر: 15546

سحر قریشی|سحر قریشی عکس| سحر قریشی بیوگرافی

سحر قریشی توبه کرد| چهره پشیمان سحر قریشی را ببینید

سحر قریشی عکس جدید از خود منتشر کرد.

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه ایرانی است. سحر قریشی با ازدواجش جنجال جدیدی به راه انداخت. سحر قریشی چند ماهی است با تتلو ازدواج کرده. سحر قریشی برای همیشه از ایران رفت. سحر قریشی با انتشار عکس تتوهایش اینستاگرام را بهم ریخت.

 mka

IMG_20220824_172108

 

زندگی خصوصی سحر قریشی

​سحر قریشی زاده 6 دی ماه 1366 در تهران است.اطلاعاتی که موجود است نشان می دهد وی دیپلم دارد ، اینکه ادامه تحصیل داده یا خیر اطلاعات چندانی در دسترس نیست البته خودش بر داشتن دیپلم 

 
  مادر سحر قریشی ندا افشار است که وی را در زمینه هنر تشویق میکرده ،  اعضای خانواده سحر قریشی ۳ نفر هستند. او در خانواده ای کم جمعیت بزرگ شده است و تک دختر  خانواده است ، یک برادر دارد به نام سپهر قریشی که رابطه خیلی عاطفی و خوبی با سحر دارد.

ورود سحر قریشی به دنیای هنر

سحر قریشی

در سال 1396 اولین تئاتر خود را تجربه کرد  او در نمایش لامبورگینی ۲ به کارگردانی سیامک صفری با گریمی متفاوت به روی صحنه رفته است. بازی سحر قریشی در این نمایش جنجال های زیادی ایجاد کرد با این عنوان  که چرا از ستاره های سینما در تئاتر استفاده می شود.

بسیاری از شبکه های اجتماعی مدعی شده اند که سحر قریشی   بینی اش را عمل کرده ، ژل لب تزریق کرده و گونه گذاشته است ولی خودش همه رو تکذیب کرده است. البته وجود چنین مسائلی برای افراد مشهور طبیعی استسحر قریشی در مصاحبه هایش تمامی این مسائل را  تکذیب کرده است.

 

 

ارسال نظر: