کدخبر: 15656

فال|فال امروز

فال امروز|فال 15 شهریور 1401

فال خود را بخوانید.

فروردین : تفاوت های میان دوستی و عشق کمی انسان را گیج می کند ، اما این موضوع بیشتر در مورد دیگران صدق می کند ، نه شما. این بدین معنی نیست که شما هیچ جوابی ندارید؛ بلکه معنی اش این است که حالا اکنون قصد پرسیدن سئوال های زیادی را ندارید. به نیازهای افراد دیگر توجه کنید ، برای اینکه امکان دارد ناآگاهانه مسائل مهمی که نیازمند توجه شما هستند را پوشیده نگه دارید.فال روزانه سه شنبه 15 شهریور 1401

 

اردیبهشت : سیاره بخت شما یعنی ونوس در تلاش است توجه شما را به سمت روابط دوستانه همیشگی تان هدایت کند ، در حالیکه شما تلاش می کنید نیازهای خود را با نیازهای فرد دیگری هماهنگ کنید. اما امروز درحالیکه رویاهای شما با واقعیات زندگی روزمره تان منافات دارند ، شما در برابر افکار مبهم از پا در می آیید. هنوز هم ممکن است حقایق مهمی را از دست دهید ، بنابراین یک یا دو روز صبر کنید و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید.

 

خرداد : در حال حاضر تصورات رویایی از تجربیات عملی جالب تر به نظر می رسند ، اما این سخن بدین معنی نیست که شما تلاش می کنید تا اتفاقی بیفتد. حتی اگر شما قبلا در دوستی هایتان ثابت قدم بوده باشید ، ولی امروز دوست دارید عضو جدیدی را برای تفریح کردن معرفی کنید. متاسفانه بهتر است بعضی از رویاها را فراموش کنید ، بنابراین قبل از اینکه افکارتان را با دیگران در میان بگذارید در موردش فکر کنید.

 

تیر : امروز ممکن است از شما بخواهند در مورد یک مشکل خانوادگی قضاوت کنید ، اما شما دوست ندارید تنها کسی باشید که این جور مواقع بهش نیاز دارند. این سخن بدین معنی نیست که شما کار اشتباهی انجام داده اید ، بلکه معنی اش این است که شما به حس خود اطمینان ندارید و شاید خود شما هم از نصیحت های دوستان صمیمی تان سود ببرید. نظر دادن و کمک کردن به اشخاص دیگر می تواند مفید باشد ، اما باید بدانید که همه انسانها- حتی شما- دید کاملی نسبت به حقیقت ندارند.

 

مرداد : امروز یک سوء تفاهم کوچک بین شما و خواهر و یا برادرتان ممکن است شما را از مسیر اصلی تان منحرف کند و مجبور باشید انرژی تان را صرف حل کردن این مشکل بکنید. اگر شما خواهر و برادر ندارید ممکن است با یک دوست و یا با همسایه تان اختلاف پیدا کنید. یکی از روش های به حداقل رساندن مشکلات اجتناب از غیبت کردن است ، چراکه صحبتهای بی دلیل درمورد افراد دیگر زمینه مناسبی را برای شروع یک مشاجره و دعوا فراهم می کند.

 

شهریور : امروز شما دید تازه ای نسبت به شغلتان پیدا کرده اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می دهید که به خرید بروید و همین موضوع می تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق تر کند. انگیزه ها و محرک های شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

 

مهر : امروز شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید ، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود کرده اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمی دهند. فراموش نکنید که نگرش های شما به اندازه چیزهای دیگر می توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئنا روز خوبی نخواهید داشت. اما اگر انرژی های مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزی بسیار خوب و عالی خواهید داشت.

 

آبان : شور و اشتیاق شدید شما می تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می گذارد ، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می زنید و خیلی راحت هم قول می دهید خسته شده اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

 

آذر : حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید ، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید ، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می پروراند ، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می کردید ، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می سازند ، روزهای بهتری داشته باشید.

 

دی : شما امروز دلتان می خواهد ساعت های متمادی به خاطرات دوران کودکی خود فکر کرده و به آن دوران شیرین برگردید ، اما شاید خودتان هم دقیقا نفهمید که واقعا دنبال چه چیزی هستید! دیدگاه های شما معمولا در حال عوض شدن است ، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام کنید. البته شما از قدرت متقاعد کردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده کنید و اصلا هم نترسید.

 

بهمن : امروز برنامه ریزی کردن برای اهداف بلند مدت برایتان مشکل ساز خواهد بود ، چراکه زندگی شما در حال تغییر کردن است و شما نمی توانید دقیقا بفهمید که چه چیزهایی برایتان مهم تر هستند. به جای اینکه با فکر کردن به مسائل حاشیه ای ذهن خود را منحرف کنید ، فقط روی اتفاقاتی که در زمان حال رخ می دهد تمرکز کنید. اگر این گونه عمل کنید به همه کارهایتان خواهید رسید.

 

اسفند : امروز ونوس زیبا برایتان مشکل ایجاد می کند ، به خاطر اینکه این سیاره ، سیاره بخت شما یعنی نپتون را که در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه سرنوشت و تقدیر قرار دارد ، آشفته کرده است. امروز زندگی شما سرشار از عشق می شود و عنان اختیار را از شما می رباید. اما حتی اگر جذابیت های این فرد خیلی زیاد باشد ، باز هم این رفتار شایسته شما نیست!! شما می توانید با تمرکز کردن بر جنبه های معنوی و نه شخصی آرزوهای خود ، توانایی های خود را یک پله بالاتر ببرید.

ارسال نظر: