کدخبر: 15659

حادثه|حادثه خونین| حادثه در شیراز

سرنوشت هولناک دختر اصفهانی| حادثه وحشتناک در شهر

با گذشت بیش از 45 روز از ناپدید شدن مرموز دختر جوان اصفهانی در شهر شیراز دستورات قضایی ویژه‌ برای پیگیری سرنوشت این دختر صادر شد.

در پی انتشار خبر و کلیپی از ناپدید شدن یک دختر اصفهانی ۲۲ ساله در شیراز معاون دادستان مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز گفت: از لحظه دریافت گزارش مبنی بر مراجعه نکردن این دختر به منزل و تشکیل پرونده در مرجع انتظامی دستورات قضایی ویژه‌ای برای پیگیری موضوع صادر شد.

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه پرونده قضایی دختر گمشده اصفهانی تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز در حال تحقیقات است، بیان داشت: تا کنون سه نفر در این خصوص بازداشت شده‌اند که دو نفر به‌دلیل ارائه دلایل مثبت بی‌گناه شناخته و با رفع ظن آزاد شدند و یک نفر کماکان در بازداشت به سر می‌برد.وی افزود: اقدامات پلیسی و اطلاعاتی با نظارت مقام قضایی همچنان ادامه دارد و همه دستورات لازم قضایی به ضابطین برای باز شدن گره این پرونده صادر شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعیه‌های صادرشده توسط خانواده این دختر ۲۲ ساله می‌تواند کمک شایانی به مرجع انتظامی برای پیگیری پرونده نماید، گفت: آنچه مسلم است همه توان پلیس و مقام قضایی معطوف به یافتن فرد گمشده است اما همکاری خانواده و مطلعین می‌تواند سرعت به نتیجه رسیدن تحقیقات را افزایش دهد.

گفتنی است، صبح 25 تیر امسال یک دختر ۲۲ ساله اصفهانی به نام سما که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود آخرین بار برای خرید به پاساژی در حوالی معالی‌آباد شیراز رفت اما ناپدید شد و تاکنون خبری از وی در دست نیست.

 

ارسال نظر: