کدخبر: 15689

مسکن|قیمت مسکن|قیمت مسکن امروز

خبر مهم برای متقاضیان مسکن| بخوانید

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره رفع مشکلات مسکن گفت: رفع مشکلات حوزه مسکن باید از اولویت‌های دولت باشد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مشکلات مسکن در دیدار اعضای هیأت دولت گفت: مشکل مسکن امروز به یک معضل جدی برای مردم تبدیل شده و مردم نیز در موضوع قیمت خرید و اجاره‌بهای مسکن با مشکلات جدی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات حوزه مسکن باید از اولویت‌های دولت باشد، افزود: مطالبه اکثر مراجعه‌کنندگان به دفتر نمایندگان مجلس، در حوزه مسکن است و نشان می‌دهد که این موضوع به یک چالش جدی در جامعه تبدیل شده است که این مطلبد با نگاه ویژه ای به این موضوع توجه شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: دستگاه‌های مسئول باید به موضوع مسکن ورود جدی داشته باشند و اقدامات لازم را در این زمینه را نیز انجام دهند.

سلیمی با بیان اینکه در حوزه مسکن ملی باید اقدامات جدی صورت گیرد، افزود: مسکن یک پیشران اقتصادی است و 186 شغل به بحث مسکن وابسته است که اگر این حوزه به راه بیفتد، در حوزه اشتغال نیز شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی خواهیم بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: لازم و ضروری است که دستگاه‌های مذکور به موضوع مسکن ورود جدی داشته باشند تا شاهد مشکلات در این حوزه نباشیم، چرا که هرگونه تأخیر یا کم‌کاری مسئولان موجب ضرر و زیان و وارد شدن آسیب به مردم می‌شود.

ارسال نظر: