کدخبر: 15790

فال|فال امروز

فال امروز| فال 21 شهریور 1401

فال خود را بخوانید.

فروردین : وقتی که ونوس جذاب به بهرام سیاره فرمانروای شما ملحق می شود ، فکر عشق و عاشقی لحظه ای شما را راحت نمی گذارد. آنها در خانه هفتم تان که به خانه شریک عشقی تان تعلق دارد یکدیگر را ملاقات می کنند و شما با شور و هیجان ایده های جالب خود را با دیگران مطرح می کنید. اما شما به احساسات صادقانه زیاد تمایل نشان نمی دهید؛ زیرا همینکه هر وقت شما خواستار عشق و محبت باشید به راحتی بتوانید بهش دست یابید این رفتار از شما سر می زند.فال روزانه دوشنبه 21 شهریور 1401

 

اردیبهشت : سیاره بخت شما یعنی ونوس امروز در خانه ششم شما یعنی خانه سلامتی مقدار قابل توجهی آدرنالین از سوی بهرام آتشین دریافت می کند. به جای اینکه صبر کنید خود به خود حالتان خوب بشود ، در عین حال که احساس خوبی نسبت به خود دارید کارهایی انجام دهید که سیستم امنیتی بدن شما را تقویت کند. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید باید تمرینات ورزشی منظم ، رژیم غذایی مناسب و خواب کافی داشته باشید. نه تنها شما از نظر جسمی وضعیت بهتری پیدا خواهید کرد ، بلکه سلامت شما بر کل زندگی تان تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. .

 

خرداد : شما امروز کاملا به عشق نیاز دارید و می توانید آنچه را که می خواهید دریافت کنید! ولی متاسفانه داشتن یک یا دو روز لذت بخش لزوما به بهتر شدن روابطتتان در دراز مدت کمکی نمی کند ، ولی حسی لذت بخش به شما دست خواهد داد که تا مدت ها فراموشش نمی کنید. اما خیلی هم روی شانستان حساب نکنید؛ شما واقعا باید بدانید که چه موقع روش تان را تغییر دهید.

 

تیر : اگر امروز از شما خواستند که نقش یک میانجی و واسطه را بازی کنید ، فقط به خاطر اینکه نمی دانید چقدر می توانید بهشان کمک کنید ، جا نزنید. درعوض کاری را که فکر می کنید درست است انجام دهید و شنونده ای دلسوز باشید. فقط آنجا حضور داشته باشید و صادقانه نظرات خود را به آنها بگویید. توجه و علاقه شما به نیازهای دیگران باعث ایجاد تفاوت های بزرگی می شود.

 

مرداد : با وجود اینکه شما سخت تر از همیشه کار می کنید ، ولی پیشرفتی نمی کنید. اما زیاد نگران این موضوع نباشید ، برای اینکه اگر شما زود تسلیم نشوید اوضاع عوض شده و به نفع شما می شود. همان طوری که دست کشیدن از تلاش و کوشش مطمئنا شما را از رسیدن به اهدافتان باز می دارد ، نگرش های مثبت شما نیز می تواند همه چیز را تغییر دهد.

 

شهریور : امروز شما می توانید با اطمینان کامل از از خلاقیت خود بهره بگیرید ، ولی فکر نکنید که خودتان به تنهایی می توانید این کار را بکنید! لازم است که فکر بازی داشته باشید و هوش خود را تقویت کنید. هروقت که پروژه ای را شروع کردید ، حتی اگر فکر می کنید ممکن است خیلی خسته تان کند ، ولی باز هم آن را ادامه بدهید. شما حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید که چقدر به هدفتان نزدیک شده اید!!

 

مهر : سیاره بخت شما یعنی ونوس هم اکنون در نشانه شما حضور دارد و خیلی قاطعانه و رک و راست حرف هایش را به شما می زند!! حضور نزدیک بهرام می تواند سبب افزایش اعتماد به نفس شما شود. اما حرف زدن شما می تواند باعث گمراهی دیگران شود ، چرا که به نظر آنها شما خیلی ازخود راضی هستید! از قابلیت های برج میزان مشهور خود استفاده کنید تا رفتارتان را متعادل تر کنید و این کار بهتان کمک می کند به چیزهایی که می خواهید برسید.

 

آبان : سیاره بخت شما یعنی بهرام امروز آرام تر و مهربان تر شده است و درخانه دوازدهم شما یعنی خانه تمرینات معنوی با ونوس زیبا در یک خط قرار گرفته است. پس شما امروز دلسوزتر و مهربان تر شده اید ، ولی این نمی تواند ساختاری مادی داشته باشد. شما آماده هستید با کمک کردن به افرادی که نسبت به شما شانس کمتری دارند و هرکس دیگری که از دوستی با شما سودی عایدش می شود ، به حرف های خود عمل کنید.

 

آذر : معمولا شما به راحتی می توانید با دیگران کنار بیایید و دوستان جدیدی پیدا کنید و امروز هم جذابیت های اجتماعی شما بیشتر شده است. شما می توانید گل سر سبد مهمانی ها باشید ، چرا که نگرش های مثبت و روحیه خوب شما به دیگران هم روحیه می دهد. اما این رفتار شما فقط در هنگام تفریح کردن و بازی کردن به کمکتان نمی آید؛ بلکه شما می توانید در مورد مسائل اجتماعی و حتی سیاسی هم اینگونه رفتار کنید. پس فقط به خاطر اینکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید ، برای درگیر شدن با موضوعات جدید تردید به خود راه ندهید.

 

دی : مادامی که بر اهداف بلند مدت خود تمرکز کنید و آینده نگر باشید می توانید پیشرفت قابل توجهی نیز داشته باشید. خانه دهم شما تحت تأثیر بهرام قهرمان واقع شده است و همچنین ملحق شدن ونوس دوست داشتنی به بهرام بهتان کمک می کند از شر افراد سمج ومزاحم در امان بمانید. اما مادامی که شما به حرفهایی که دیگران می زنند گوش ندهید هیچ کس بهتان نمی گوید که رفتارتان درست است یا نه.

 

بهمن : شما شک دارید که آیا به دیگران بگویید که در ذهنتان چه می گذرد یا نه. بازگشت ماه به نشانه تان می تواند علامت خوبی برایتان باشد که الان زمان مناسبی برای این کار است. درضمن بهرام و ونوس عاشقان کیهانی در نهمین خانه شما یعنی خانه ایده های بزرگ همدیگر را ملاقات می کنند. پس به خودتان قول بدهید به به روابط عاشقانه ایده آل خود فکر کنید و بعد به آرامی اما با به طور جدی در این مسیر قدم بگذارید.

 

اسفند : امروز رویاهای عاشقانه شما شدیدتر شده اند و شما می توانید روی مسائل عمیق تر که ایجاد صمیمیت بیشتری می کند تمرکز کنید. اما این کار هیچ فایده ای ندارد!! اگر چه فکر کردن به اینکه رویاهای شما به واقعیت تبدیل خواهند شد باعث رضایت شما می شود ، ولی اکنون توانایی های شما دراین حد نیست. پس آرام تر حرکت کرده و صبر کنید ، چرا که در چند روز آینده شانس بهتان رو می کند.

 

ارسال نظر: