کدخبر: 15814

نرگس محمدی|نرگس محمدی عکس|نرگس محمدی بیوگرافی

عکس لو رفته از حاملگی نرگس محمدی| عکس جذاب از نرگس محمدی کنار همسرش

نرگس محمدی عکس جدید از خود منتشر کرد.

علی اوجی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون در برنامه شب گذشته خندوانه، داستان خود از دوره سخت نوجوانی و جوانی‌اش که به علت بیماری پدر از اهداف خود دور شده را شرح داد. علی اوجی یکی از تهیه کنندگان مطرح سینمای ایران است. علی اوجی متولد 1362 است و اصالتا شیرازی است. علی اوجی متاهل است و با نرگس محمدی ازدواج کرده است. علی اوجی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که فعالیت خود را، از ساخت فیلم کوتاه شروع کرد سپس وارد، تهیه کنندگی موسیقی شد و حالا کمدین هم است. علی اوجی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون در برنامه شب گذشته خندوانه، داستان خود از دوره سخت نوجوانی و جوانی‌اش که به علت بیماری پدر از اهداف خود دور شده را شرح داد.

حاملگی+نرگس+محمدی+در+خارج+از+کشور

بیوگرافی علی اوجی همسر نرگس محمدی

علی اوجی زاده (۱۷ اسفند ۱۳۶۲)، بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده ایرانی است. علی اوجی متولد ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ در تهران بازیگر ،کارگردان و تهیه کننده سینما است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که فعالیت خود را، از ساخت فیلم کوتاه شروع کرد سپس وارد، تهیه کنندگی موسیقی شد و حالا کمدین هم است. اصالتا اهل شیراز و فرزند مرحوم حسن اوجی خطاط، و هنرمند معروف می باشد که پدرش بخاطر ارادت ، به حضرت علی (ع) نام علی را برای پسرش انتخاب کرد.

اولین تجربه ساخت فیلم علی اوجی

علی اوجی

در ۱۴ سالگی ساخت فیلم کوتاه را شروع کرد و یکی از، فیلم هایش را به مسعود کیمیایی تقدیم کرد که، با تشویق این کارگردان تصمیم گرفت راه هنری را برود.

ورود به موسیقی علی اوجی

علی اوجی

بعد از آشنایی با رضا یزدانی (خواننده) برنامه ریز فعالیت های او را، برعهده گرفت سپس در قامت تهیه کننده در ساخت، قطعات و آلبوم با وی همکاری کرد.

از سکته پدر تا سرطان مادر

در ایام ۱۴ – ۱۵ سالگی ، سکته پدر و فلج کامل او، همه چیز را بهم ریخت و علی که در آرزوهای بزرگی بود، تمام زندگی اش را وقت رسیدگی کامل به پدر کرد. بعد از ۱/۵ سال پدرش از دست رفت و شش ماه بعد هم ،مادرش مبتلا به سرطان شد و باز هم زندگی اش، تا مدت ها وقف مادر شد تا او سلامتی خود را بدست آورد. بعد از بهتر شدن اوضاع بیماری مادر و زندگی اش، اینبار برادرش عرق شد و فوت کرد و بازهم زندگی اش، تا مدت ها بهم ریخت تا اینکه با توکل به زندگی برگشت.

 

شروع بازیگری علی اوجی

علی اوجی

آشنایی اش با مهران مدیری در پشت صحنه یکی از سریال ها، سبب دعوت او به عرصه بازیگری و حضور در قهوه تلخ سال ۸۹ شد. بازی او اما بخاطر توقف پخش سریال قهوه تلخ دیده نشد، تا اینکه سال ۱۳۹۱ در دو قسمت بعنوان بازیگری مهمان، با سریال پژمان جلوی دوربین رفت. بازی حرفه ای او با سریال شوخی کردم مهران مدیری، از سال ۱۳۹۲ بود ، سپس در سریال حاشیه سال ۹۴ به شهرت رسید.

از تهیه آلبوم تا ویدیو

بجز همکاری و دوستی عمیق با رضا یزدانی، مدیر برنامه، گروه موسیقی دنگ شو می باشد و تهیه کننده آلبوم های، مانی رهنما، کاوه آفاق، هومن جاوید و خیلی از، خوانندگان صاحب نام دیگر می باشد.

کارگردان حافظ و سفیر

اوجی به مدت ۶ سال به درخواست مرحوم علی معلم، کارگردانی جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای هنری،

معروف به جشنواره حافظ را بر عهده شد او حالا کنار فعالیت های هنری خود سفیر کودکان اوتیسم نیز می باشد.

موسیقی در زندگی علی اوجی

علی اوجیموسیقی یک بخش جدانشدنی از من است.

موسیقی یک تفکر است، یک جایی است که من بهش معتقدم ،

و فکر می کنم که باید در زندگی من باشد از کار موسیقی کردن،

لذت می برم و حتما ادامه خواهم داد.

 

ارسال نظر: