کدخبر: 15908

گوشی|قیمت گوشی

قیمت گوشی اعلام شد| ارزان ترین گوشی ها را بشناسید

سامسونگ در بخش گوشی های میان رده تنوع خوبی دارد. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف ۹ میلیون تومان می‌پردازیم.

همواره گفته‌ایم که خرید گوشی یکی از مهم‌ترین خریدهایی است که کاربران دنیای تکنولوژی انجام می‌دهند؛ زیرا در دنیای متنوع گوشی های هوشمند و برندهای مختلف، انتخاب گزینه‌ای به‌صرفه و در عین حال کاربردی دشوار است. امروزه طیف وسیعی از کاربران متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارند اقدام به خرید گوشی مورد نظر خود می‌کنند و به نظر می‌رسد کاربران میان رده‌های پرقدرت در صدر جدول قرار دارند.

برندهای مختلفی در بازار گوشی های هوشمند مشغول فعالیت هستند و یکی از معروف و محبوب‌ترین آنها، سامسونگ است. این شرکت تولیدکننده موبایل و دیگر لوازم جانبی و قطعات گوشی، سال‌هاست که در صنعت تولید موبایل فعالیت دارد و جزو پیشروترین کمپانی‌های جهان است.

در کنار سامسونگ، باید از برندهای رقیب نظیر شیائومی، اپل، هواوی و نیز آنر نام برد که البته هواوی به علت تحریم‌های آمریکا، مدتی است از دور رقابت خارج شده و هر از چند گاهی اقدام به رونمایی از یک نسخه خاص می‌کند. البته آنر هم پیش‌تر زیرمجموعه هواوی بود، ولی به خاطر این که مشمول تحریم نشود، تبدیل به شرکتی مستقل شد و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد

کاربران سامسونگ، اپل و شیائومی از قدیم با یکدیگر چالش جدی داشته‌اند و در هر فرصتی که به دست آمده یکدیگر را مورد تمسخر قرار داده‌اند. برای مثال آیفون ۱۴ چند روز پیش رونمایی شد و سامسونگ در تبلیغ زد فلیپ ۴ کاربران آیفون را به سخره گرفت. این بازی رقابتی در بین سایر برندهای تولید گوشی هوشمند نیز وجود دارد.

به هر حال سامسونگ کمپانی محکم و ثابت‌قدمی در حوزه تولید گوشی های هوشمند است و هم در زمینه تولید میان رده‌ها و هم در حوزه پرچمداران، گل کاشته است. کاربران زیادی در سراسر جهان عاشقانه محصولات این شرکت معتبر را خریداری می‌کنند و تعصب خاصی روی این برند دارند.

 

ارسال نظر: