کدخبر: 16207

ممنوعیت تردد در این جاده| خبر مهم برای مردم

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران، درباره محدودیت تردد در جاده هراز توضیحاتی داد و گفت: این محدودیت تردد به دلیل لکه گیری و روکش آسفالت است.

رئیس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور هراز از فردا تا ۲۰ مهر خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور هراز، محدودیت‌های ترافیکی از فردا یکشنبه ۱۰ مهر تا ۲۰ مهرماه در این محور به اجرا در خواهد آمد.

او افزود: تردد وسایل نقلیه از ۱۰ تا ۲۰ مهر به طور مقطعی، در روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۵ عصر و روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۷ صبح تا ۵ عصر هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه و شرایط نامساعد جوی در این محور ممنوع است.

جهان تاب گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت از کیلومتر ۱۹ تا ۱۰۸ در محدوده پارک جنگلی، بلبل خان، پنجاب و پلور، انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود، افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می‌توانند از محورهای جایگزین سوادکوه و چالوس تردد کنند.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

ارسال نظر: