کدخبر: 16445

هواشناسی|هواشناسی امروز| هواشناسی فردا

هشدار مهم به این استان ها| بخوانید

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران درشمال و غرب کشور همچنین افزایش دما در نوار شمالی کشور از اوایل هفته آینده خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: چهارشنبه(۲۰ مهرماه) درشمال آذربایجان شرقی، شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان ابرناکی، بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: پنجشنبه(۲۱ مهرماه) درشمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران این وضعیت ادامه خواهد داشت و در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و شمال غرب کشور نیز در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده دوراز انتظار نیست. 

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا طی این دو روز غرب دریای خزر مواج است و جمعه(۲۲ مهرماه) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش خفیف و پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان ادامه داد: شنبه و یکشنبه (۲۳ و ۲۴ مهرماه) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر و در نوار شمالی کشور روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۱ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای  درجه ۲۶ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۲ مهرماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ مهرماه) اهواز با دمای  ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز(۲۰ مهرماه) شهرکرد و همدان با دمای ۴ درجه سانتیگراد و فردا(۲۱ مهرماه) شهرکرد با دمای ۱ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور پیش‌بینی می‌شود.

 

ارسال نظر: