کدخبر: 16714

حادثه|حادثه خونین| حادثه در شیراز

حادثه دلخراش در شیراز |۳ عضو یک خانواده جان باختند

با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل سرمایشی به دلیل بی احتیاطی قاتل خاموش باز هم جان شهروندان را تهدید می کند این بار حادثه دلخراشی در شیراز رخ داد.

همزمان با سرد شدن هوا مرگبارترین خطری که ممکن است خانواده‌ها را تهدید کند، خطر گازگرفتگی است. مثل حادثه‌ای که در شیراز رخ داد و به‌ دلیل راه‌اندازی پکیج بدون دودکش، ۳ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی جانشان را از دست دادند.

این حادثه شامگاه شنبه گذشته در یک منزل مسکونی در شهرک بزین شیراز رخ داد.

جزییات مرگ ۳ عضو یک خانواده در شیراز

محمدهادی قانع، رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز در تشریح جزئیات حادثه گفت: ساعت ۲۱ و ۵۸ دقیقه شامگاه شنبه، همسایه‌های یک خانواده ۳ نفره در شهرک بزین با آتش‌نشانی تماس گرفتند و گفتند که احتمال می‌دهند اعضای این خانواده دچار گازگرفتگی شده‌اند. ظاهرا همسایه‌ها که می‌دانستند اعضای این خانواده در خانه حضور دارند، هرچه زنگ زده بودند، جوابی نگرفته و حدس زده بودند که آنها قربانی حادثه‌ای هولناک شده‌اند.

وی ادامه داد: به‌ دنبال این تماس تیم امداد و نجات ایستگاه ۸ راهی محل حادثه شدند. محل زندگی خانواده مورد نظر طبقه همکف یک ساختمان سه‌طبقه بود و از آنجا که همسایه‌ها اطمینان داشتند که اعضای این خانواده در خانه محبوس شده‌اند، آتش‌نشانان با تجهیزاتی که داشتند، درِ خانه را باز کرده و وارد آنجا شدند.

وی ادامه داد: آنها پس از ورود به خانه با پیکر یک زن ۴۰ ساله، یک مرد ۴۵ ساله و کودک ۷ ساله آنها مواجه شدند که پس از بررسی و معاینات انجام‌شده توسط عوامل اورژانس، معلوم شد که ساعاتی از مرگ هر سه نفر آنها می‌گذرد.

رئیس آتش‌نشانی شیراز اعلام کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی‌ کامل محل حادثه، دریافتند که علت وقوع حادثه، راه‌اندازی پکیج بدون استفاده از دودکش بوده و همین مسئله باعث تجمع گازهای خطرناک در خانه و مرگ خانواده ۳ نفره شده است.

 

ارسال نظر: