کدخبر: 17164

فال|فال امروز

فال امروز| فال 20 آبان 1401

فال خود را بخوانید.

فروردین : شما امروز در حالی که در مورد احساسات خود با افراد دیگر صحبت می کنید اعتقاد دارید که نسبت به همیشه عمیق تر هستید و نمی توانید غیر از فعالیت های مثبت کار دیگری انجام دهید. این موقعیت در ظاهر خیلی عالی دیده می شود ، اما نکته منفی نیز وجود دارد. شما قصد دارید شرایط نامطلوبی که باید در موردشان صحبت کنید را پوشانده و خوب جلوه دهید. از قدم گذاشتن به تاریکی ها نترسید ، در چنین جاهایی جادو در انتظار شماست!!فال روزانه جمعه 20 آبان 1401

اردیبهشت : امروز یک فرد پرهیجان و پرشور و نشاط می تواند در زندگیتان نقش خیلی مهمی داشته باشد ، شاید شما در ابتدا سعی کیند که از او دور شوید ، اما نیازی به فاصله گرفتن نیست. مطمئنا شما قصد دارید از روابط ساده دوستانه لذت ببرید ، اما الان خودتان هم می دانید که فرصتی نصیبتان شده که به یک رابطه دوستانه جدید شکل دهید ، این رابطه می تواند ذهنتان را باز کرده و بهتان درس بدهد. از وارد شدن به تجربه های خاص و جدید اجتناب نکنید.

 

خرداد : فعالیت های منظم یکسان و یکنواخت روزانه که اغلب شما را خسته و حتی گاهی اوقات بی انگیزه می کند ، امروز به نظرتان خوب و عالی هستند. امروز وقتی با مسئولیت هایی روبرو می شوید که همیشه ازشان فراری بودید ، ممکن است حتی لذت هم ببرید! پس فکر خود را بازسازی کنید تا احساسات امروز خود را دقیقا به یاد بیاورید ، بنابراین در آینده هروقت که نسبت به هر چیزی حس خوبی نداشتید ، با به یاد آوردن امروز می توانید دوباره نگرش مثبت خود را حاصل کنید.

 

تیر : انرژی خلاقانه شما امروز در حال تمام شدن است ، اما هنوز خوب است که بفهمید چه کاری قرار است انجام دهید. هرکاری را که شروع کردید ، خیلی محافظه کارانه و پیرو اصول عمل نکنید. ریسک کردن کمک می کند توجه خود را فراتر از رویاهایتان بسط دهید ، پس در مورد ابراز کردن آنچه در دل دارید پرجرات بوده و جسارت داشته باشید.

 

مرداد : شاید افراد دیگر فکر کنند که شما را می شناسند ، اما امروز حتی دوستان صمیمی و یا خانواده تان نیز شاید نتوانند کاملا احساسات تان را درک کنند. این حرف به این معنی نیست که شما از قصد احساسات خود را مخفی می کنید و یا اینکه حال و حوصله ندارید! بلکه فقط به این معنی است که احساسات شما امروز عمیق تر از قدرت فهم و درک اطرافیان تان است و شما هم نمی خواهید موضوعی را فاش کنید که باعث شود بیشتر احساس ضعف و آسیب پذیر بودن بکنید. لازم نیست در مورد فعالیت های خود قضاوت کنید ، دنیای درون تان مال خودتان است و حق دارید هر موقع دلتان خواست آن را با دیگران سهیم شوید!

 

شهریور : شما امروز می توانید همراه با فردی که دوستش دارید موفقیت های بیشتری کسب کنید ، اما لازمه این موفقیت ها این است که روی کارهای خودتان نیز برنامه ریزی کرده و حساب باز کنید. بدون شک سریع عمل کردن کلید موفقیت تان است و باعث می شود دیگران شما را تحسین کنند ، پس تا جایی که می توانید در لحظه حال حضور داشته باشید. به جای تجزیه و تحلیل کردن شرایط و بررسی کردن تمام گزینه ها بهتر است که به حرف دلتان گوش دهید.

 

مهر : شما امروز می توانید با یک دیدگاه تازه و جدید به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می دهد نگاه کنید. ایده های ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد ، چرا که شما امروز قالب ها را شکسته اید و ظاهرا دیدگاه های جدیدی به دست آورده اید. اگر ایده ای داشتید ، به خاطر ترس یا قضاوت های منفی دیگران از آن صرف نظر نکنید. به تنهایی کارهای که مثبتی که در نظر دارید را انجام دهید و اجازه دهید دیگران هم بفهمند که چه فکری دارید.

 

آبان : شما امروز خودتان تعیین می کنید که برنامه جدیدی را به فعالیت های معمولی روزانه خود اضافه کنید و در عمل کردن به این ایده جدید کاملا آزاد هستید. قبول کردن راهنمایی های همکاران برایتان کمی سخت است ، اما در چنین مواقعی بهترین کار است. آنها نه تنها چاره کار را بهتان نشان می دهند ، بلکه به خاطر اینکه نصیحت شان را قبول کرده اید تحسین تان هم خواهند کرد.

 

آذر : امروز حتی اگر مجبور بودید که به سر کارتان برگردید ، نمی توانید در برابر وسوسه های درونی تان بی تفاوت بمانید. در حقیقت شما می توانید بدون اینکه دیگران متوجه بشوند و بدون اینکه فعالیت های روزانه تان را تحت شعاع قرار دهید ، عازم سفری در دنیای درونتان بشوید. حتی مواقعی که در کهکشان های دور و دراز ذهن خود سیر می کنید ، منطق را پیشه خود سازید.

 

دی : حتی اگر شما شغل ایده آلی نداشته باشید ، امروز اطرافیان تان از توانایی تان برای پافشاری کردن بر رویاهای تان شگفت زده خواهند شد. شما غالب اوقات چنان روش های روشن و کاربردی ای دارید که می توانید از سیندرلای فقیر تبدیل به یک پرنسس در مجلس رقص بشوید!! اجازه ندهید نگرش های منفی افراد دیگر وارد مسیرتان شود ، برای اینکه به کمک همین روش و شیوه می توانید حتی به بیشتر اهداف غیر طبیعی خود نیز برسید.

 

بهمن : شما امروز برای اینکه در محل کار برای اینکه وظایف خود را شفاف سازید و همچنیین برای اینکه آزادی های خود را حفظ کنید ، باید به صورت رودررو با افراد دیگر کار کنید. در مورد کارهایی که می توانید انجام دهید و کارهایی که فراتر از توانایی هایتان است رک و بی پرده سخن بگویید و از این کار نترسید. اگر به جای همکارانتان با رئیس خود به گفتگو بنشیند ، شانس به دست آوردن چیزهایی که نیاز داشتید بیشتر می شود. فقط مطمئن باید بدانید که چه موقع باید عقب نشینی کنید. با سخت گیری کردن و حرص خوردن هیچ چیز به دست نمی آید.

 

اسفند : امروز شما آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارید که مشتاق این هستید که در محل کار به مدارج بالاتر بروید. باوجود این ممکن است یک نفر با سخنان تند و تیز خود به شما هجوم آورد و یا اینکه بر شما سخت گیری کند که کارهایتان را با روش دیگری انجام دهید. خوشبختانه شما از نظر فکری اینقدر قوی هستید که می توانید از انتقادها به نحو موثر و مثبتی استفاده کنید. اگر اهدافتان واضح و روشن باشند ، باید از فعالیت هایتان نتایج مثبتی بگیرید.

 

ارسال نظر: