کدخبر: 17209

حادثه|حادثه خونین| حادثه در مشهد

حادثه خونین برای دختر مشهدی| جزییات ماجرا

به دنبال مرگ یک دختر ۱۵ ساله در جشن تولد، پزشکی قانونی پس از کالبد شکافی علت مرگ را مسمومیت با الکل تقلبی اعلام کرد.

با پیگیری پرونده دختر ۱۵ ساله ای که در جشن تولد، قربانی «شراب مرگ» شده بود، عاملان تولید و توزیع مشروبات الکلی دست ساز در حالی با تلاش نیروهای انتظامی به چنگ قانون افتادند که حدود ۸۶۰ لیتر مشروبات الکلی نیز از سر شاخه این باند زیرزمینی کشف و ضبط شده است.

بهمن سال ۹۹ بود که خبر مرگ مشکوک دختر ۱۵ ساله ای در یک جشن تولد، پلیس را به تکاپو انداخت و پرونده ای پر رمز و راز را روی میز قضاوت گشود. طولی نکشید که نظر پزشکی قانونی درباره علت دقیق مرگ این دختر نوجوان، ابعادی فاجعه گونه از این حادثه تلخ را فاش کرد.

بررسی های سم شناسی و کالبدشکافی بیانگر آن بود که دختر نوجوان بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست داده است. خانواده این دختر ۱۵ ساله که احتمال می دادند فرزندشان قربانی دسیسه شوم برخی از سودجویان و قاتلان نامرئی شده است، با طرح شکایتی از عامل یا عاملان توزیع مشروبات الکلی، خواستار پیگیری ماجرا شدند.

این در حالی بود که خانواده های بعضی از مسمومان با الکل های تقلبی، فقط به دلیل حفظ آبروی خانوادگی حتی از اعلام شکایت نیز صرف نظر کردند.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان طرقبه شاندیز برای ردیابی عاملان توزیع مشروبات الکلی صادر شد و به این ترتیب گروهی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ اویسی (فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز) تحقیقات گسترده ای را با ورود به تاریکخانه این پرونده حساس آغاز کردند.

بررسی های غیرمحسوس کارآگاهان نشان داد که افرادی بساط مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی را با شگردی خاص در جشن تولد پهن کرده و این گونه زندگی برخی از مهمانان این جشن را در معرض خطر قرار داده اند.

 

ارسال نظر: