کدخبر: 17452

مسکن|قیمت مسکن|قیمت مسکن امروز

مسکن جدید برای این افراد| خبر مهم برای مردم

تفاهم‌نامه همکاری تامین مسکن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و شهردار تهران امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری تامین مسکن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و شهردار تهران امضا شد.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری برای تأمین مسکن نخبگان دانشگاه شریف، با اشاره به تلاش‌ها برای رفع دغدغه‌های نخبگان و اجرای برنامه‌های جذب و ماندگاری آنها گفت: مسکن مسئله مهمی در حمایت از نخبگان کشور است و رئیس‌جمهوری محترم بارها بر این موضوع تأکید داشته‌اند.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به حمایت دولت در جهت رفع دغدغه جوانان و نخبگان کشور بیان کرد: خوشبختانه با عزم و اهتمام شهرداری تهران و دست‌اندرکاران دانشگاه شریف که آغازگر جریان تأمین مسکن نخبگان شدند این نیاز مهم، در مسیر تأمین قرار گرفته است؛ شهرداری تهران فعالانه و پیگیر، این موضوع را دنبال می‌کند و امید دارم این جریان در سایر دانشگاه‌ها نیز ادامه پیدا کند.

دهقانی، با بیان این‌که دانشگاه‌ها با همکاری و حمایت دولت می‌توانند در رفع نیازها و حل دغدغه‌های نخبگان اثربخشی بالایی داشته باشند افزود: این اتفاق آغازگر یک جریان است و نهضت تولید مسکن نخبگانی کلید خورد. اگر بتوانیم این نهضت را به جد پیگیری و دنبال کنیم، قطعا تحولی در عرصه تأمین مسکن نخبگان صورت خواهد گرفت.

عزم شهرداری تهران برای تامین مسکن نخبگان

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز در این مراسم، پاسخ‌گویی به نیازها و خدمت به نخبگان در کنار خدمت به همه اقشار را از اولویت‌های شهرداری عنوان کرد و افزود: بر همین اساس، برای کمک به دغدغه مسکن نخبگان عزم خود را جزم کرده‌ایم.

زاکانی ابراز امیدواری کرد: این تفاهم نامه و اجرای آن، الگویی برای توسعه خدمت رسانی در سایر دانشگاه‌ها باشد و تامین مسکن که به عنوان یک آرزو تلقی می‌شود با کمک بنیاد ملی نخبگان، دسترس پذیر شود؛ در این مسیر، از همه امکانات بهره می بریم و تلاش می کنیم تا با اتصال ظرفیت‌ها به یکدیگر، این فرصت برای نخبگان سایر دانشگاه‌ها نیز فراهم شود.

 

ارسال نظر: