کدخبر: 17625

وام| وام جدید

وام جدید برای این افراد| خبر مهم

طبق اخبار شنیده شده بانک ها موظف به پرداخت وام بانکی به زنان خانه‌دار هستند و بانوان خانه دار به سادگی می توانند اقدام به دریافت وام کنند.

رئیس دایره اعتبارات بانک‌ها در بانک مرکزی گفت: بخشنامه پرداخت وام قرض الحسنه روز ۱۰ فروردین ماه امسال به شبکه بانکی ارسال و ابلاغ شده و یک هفته زمان برای ارسال به تمام بانک‌ها و شعب درنظر گرفته شده است.بانک ملت تسهیلاتی تا سقف ۵۰ میلیون تومان به خانم‌ها ارائه می‌کند.وام فوری دارای شرایط پرداخت خاصی است. وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

وام بانکی برای زنان خانه‌دار یکی از اصطلاحاتی است که کمتر کسی درباره آن شنیده است. معمولا در اخبار و رسانه‌ها در طول سال درباره وام بازنشستگان، وام کارمندان، وام اشتغال‌زایی و … زیاد شنیده‌ایم.

بانک‌ها برای ارائه وام بانکی به زنان خانه‌دار راه‌ها و روش‌های مختلفی دارند؛ از وام فوری تا وام‌هایی برای توانمندسازی و اشتغال زنان. بد نیست برخی از این وام‌ها را در بانک‌های مختلف با هم مرور کنیم:

 

ارسال نظر: