کدخبر: 17647

قتل| قتل هولناک

قتل خونین در تهران| شهر بهم ریخت

زن جوان که برای قتل شوهرش دسیسه های هولناکی طراحی کرده بود و هر بار ناموفق بود، در آخرین تلاشش موفق به مرگ او شد اما با وجود رهایی از دست قانون دخترش راز قتل پدرش را فاش کرد.

زن جوانی که متهم است با همدستی ۲ نفر دیگر و با خوراندن قرص به شوهرش او را به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

رسیدگی به این پرونده از پاییز دو سال قبل با مرگ مشکوک مرد ۴۲ ساله‌ای به نام شهرام در خانه‌اش آغاز شد.

پس از آن مأموران به محل فوت شهرام واقع در خیابان پیروزی رفتند و با تحقیقات اولیه مشخص شد که او بر اثر سکته قلبی جان باخته است. اما اظهارات ضد و نقیض همسر ۳۸ ساله شهرام سبب شد تا جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شود.

کارشناسان پزشکی قانونی نیز بعد از انجام معاینات لازم در گزارشی اعلام کردند: متوفی در اثر نارسایی تنفسی ناشی از مصرف مواد مخدر صنعتی فوت کرده است.

از آنجایی که شهرام هیچ‌گاه مواد مخدری مصرف نمی‌کرد پدر و مادرش با حضور در دادسرا با تنظیم شکایتی از عروس‌شان شکایت کردند.

با این شکایت زن جوان بازداشت شد و در اعترافاتش عنوان کرد: من نقشی در مرگ همسرم نداشتم. شهرام شب بی‌خوابی به سرش می‌زد و من برای اینکه او راحت‌تر بخوابد به او قرص‌های آرامبخش می‌دادم.

بعد از اظهارات وی خانواده همسرش با این تصور که نسبت به عروس‌شان دچار سوء‌تفاهم شده‌اند، شکایت‌شان را پس گرفتند و پرونده مختومه شد.

 

ارسال نظر: